fliikkan

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Söndag 20/2-2011 Tråkg dag!!

Av Nathalie - 20 februari 2011 14:47

Denna helgen har de inte hänt ngt speciellt. Har haft tråkigt hela helgen :( Dagen igår va trevlig farfar var här på dagen. Men kvällen blev lika tråkig som fredagen och dagen idag kommer oxå va lika tråkig :/ Skulle ha träffat ************** men han hade tydligen fått förhinder. Tur iaf att man har lite o göra på tisdag och onsdag iaf.. Rastlös börjar jag bli. Hoppas verkligen att jag får praktik snart så jag har något o göra på dagarna.. Hoppas även att jag kommer in på omvårdnad, ska iaf söka in till de på tisdag. Onsdag blir de rekyteringsträffa o söka sommarjobb inom vården efter de blir de hem o hjälpa till me tvätten..  Vill att dagen ska gå fort så man kan lägga sig o sova bort denna tråkiga dag.. Blir väl kanske o kolla på big brother i kväll iaf.


Hoppas alla har haft en roligare helg än vad jag har haft :p

 
 
Linn

Linn

20 februari 2011 14:54

fin blogg :)
allt bra?

http://wylmite.bloggplatsen.se

Nathalie

20 februari 2011 16:03

Tack :) Jodå det är bra har lite tråkigt bara :P Hur är det själv?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards