fliikkan

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Nathalie - 6 februari 2011 22:07

Igår var jag med Therese, hennes bror o hans tjej till Örebro

var till ikea och till marieberg köpte ett par jeans leggings :) o på ikea köpte jag dvd box så jag kan lägga lite dvd filmer där i.. Kom hem vid 15 tiden gjorde inte så mkt. Sen vid halv 8 ringde Therese mig o fråga vad jag gjorde och om jag skulle till *hemlig* så hon körde mig dit o följde med upp en stund även en polare till ***** kom dit, satt o kolla på film o snacka lite. Therese drog runt 22 så jag,******* och polaren till ******** satt o kolla på film en stund till o snacka sen drog M så jag o ****** gick o la oss. Kom hem efter 12 iag men vid halv 7 blev de o åka hem till **** igen va inte där så länge för **** skulle iväg o kolla på ngn match me sina polare :) Hoppas vi ses i veckan igen..


Pirrar i magen när du ger mig en puss :$

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards