fliikkan

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Nathalie - 2 februari 2011 21:28

Denna månad har ju precis börjat så har inte hänt så jätte mycket dom här

två dagarna i feb, igår var jag på möte och idag har jag vart till AF och fått

en handlingsplan, har även sökt sommarjobb inom vård & omsorg & handikappomsorgen hoppas jag får sommarjobb inom vården. Eftersom jag ska plugga till undersköterska. Imorgon blir det och ringa praktikplast även det inom vården.   




Har även suttit o kollat efter bikini, kan va o ha en sen när väl sommaren

kommer. Men har svårt o välja vilekn jag ska ta utav dom 2 jag hittade.

Det är lika dant mönster på båda, men olika bikini sorter. Båda från

halens

   


Funderar även på o beställa dessa lösnaglar ifrån

http://www.kimstore.se

 


Hoppas ni har haft en bra dag!

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards