fliikkan

Alla inlägg under januari 2011

Av Nathalie - 28 januari 2011 18:54

Jag ångrar inte speciellt mycket, men jag ångrar

att jag träffa en som heter Kim, tror det var i Juni 09

jag träffade honom. Ångrar verkligen att jag träffa honom.

Och idag har vi ingen kontakt me varann. Har inte hört ett ljud ifrån

honom sen han åkte hem från mig efter att vi hade träffats..

Av Nathalie - 28 januari 2011 18:45

Denna vecka har det inte hänt ngt speciellt

i tisdags var jag hem till ****** mysigt var det :)

Har inte heller hittat ngt jobb än som är lockande o

söka.. Väntar även på att det ska komma upp sommarjobb

på karlskogas hemsida så jag kan börja söka sommarjobb.


Fick sms nyss av min brors tjej Monica hon frågade om jag ville

beställa ngt från oriflame, så nu har jag beställt schampo, balsam

och hårinpackning med cocos doft :P Ska kolla om jag hittar ngt

mer o besälla därifrån :)

   

Imorgon blir det o åka in till farfar en sväng, får se vad som händer på

kvällen.

Av Nathalie - 26 januari 2011 11:38

Jag har ingen favorit födelsedag, men jag blev väldigt glad när jag fick en

biljett till Bryan Adams när han spelade på Löbergs Lila Arena i Karlstad. Den biljetten fick jag av Sara. Så hon jag var där och kollade på konserten. Det var när jag fyllde 18 år den 2 sep, så vi var där o kollade på Bryan Adams 22/9-06.


Av Nathalie - 19 januari 2011 18:33

Hmm har många minnen. Men mitt favoritminne är nog

när jag var med Yohanna på bb när Kian föddes :) Det glömmer jag

aldrig :) Kommer till och med ihåg vilken tid han föddes :)

Kl: 14.11 11/12-09

 

Av Nathalie - 18 januari 2011 23:06

Ja min första kyss var med en som heter Robert när jag var 16 år.

Kommer ihåg att vi var hemma hos mig vi låg o kollade på film

i bäddsoffan jag hade då. Det var riktigt mysigt :)

Av Nathalie - 17 januari 2011 21:45

Jag har några drömmar iaf   

Den första drömmen är att utbilda mig till undersköterska

och få jobba med människor. Sen så vill jag åka utomlnads till

något varmt land. Jag o Therese har pratat om att vi

ska försöka spara ihop pengar så vi kan åka utomlands :)

Har ngr till men orkar inte skriva ner dom :P

Av Nathalie - 16 januari 2011 21:12

Idag har jag gått runt i mysbyxor, t-shirt och en stor tröja

hela dagen. Vakna inte förens vid halv 12 idag :P

Av Nathalie - 16 januari 2011 21:09

Skrev inte om dag 13 igår eftersom jag inte var hemma då!


I måndgas blev de o gå till komvux o få reda på vad jag fick för

betyg i matte, sen blev de hem bara


Tisdag: blev de o ringa ett samtal o ta de lugnt,

Onsdag: Blev de komvux igen och få reda på vad jag fick för betyg

i svenska A.

Torsdag: Var med pappa och Ulrica hem till hennes föräldrar o hjälpte

dom ta bort julsakerna, blev även o äta tacos där

Fredag: Var på möte efter det var jag bara hemma o tog de lungt

Lördag: Var hem till farfar..

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards