fliikkan

Alla inlägg under maj 2011

Av Nathalie - 26 maj 2011 21:20

Funderar på o köpa ny mobil nästa månad, men

vet inte vilken jag ska köpa. Antingen en sony ericsson x 10 mini pro

eller en sony ericsson x8 :P Någon som vet vilken av dessa mobilen som är bättre än den andra? :P

   

Av Nathalie - 24 maj 2011 19:36

Haft praktik idag mellan 7.00-14.00 Fick va själv 1timme på avdelningen idag men de gick jätte bra, ingen larmade heller. Köpte den nya marabou chokladen idag Caribbean med smak av kokos och banan, tyckte att de mest smakade kokos men eftersmaken smakade banan. Har även köpt present till farfar han fyller ju snart så :) blev 2st deo spary. 

   



Imorgon blir det o boka tågbiljett till Charlottenberg åker dit på fredag o hälsar

på mamma över helgen. Och på tisdag ska jag med hem till en på praktiken o grilla o så dom flesta på jobbet ska dit + ngr från dom andra avdelningarna :) Det blir nog roligt, slutar ju även den dagen på praktiken :/ Men kommer ju tillbaka dit vecka 28 igen o jobbar i 6 veckor :)


Hoppas alla har haft en bra dag!

Av Nathalie - 23 maj 2011 20:55

Har vart ledig idag, hade praktik fre-sön. Så idag passade jag på

o baka sega chokladmuffins, ska bjuda på de nästa tisdag

när jag slutar praktiken. Fick även mitt schema in för sommaren

så blir o jobba vecka 28-33 :) Får även inlognings uppgifter denna

vecka så jag kan skiriva mig tillgänglig innan sommarjobbet oxå. Hoppas 

jag får jobba lite extra innan :) Till helgen blir de o åka o hälsa på

mamma, länge sen jag var där nu. 


Här kommer recptet på sega chokladmuffins

Ca 12 st

Vispa 2ägg och 3dl socker poröst

Blanda sen i

1½ dl vetemjöl

4 msk kakao

2tsk vaniljsocker

1 krm salt

Tillsätt 100g smält smör

Rör försiktigt

Lägg smeten i aliminiumformar

Grädda i ugnen ca 10 min i 225 grader




Måste även säga att dom nya ostbågarna var goda

   

Av Nathalie - 13 maj 2011 19:13

Imorse när jag börja praktiken vid 7.30, så fick jag reda

på att jag skulle jobba extra  mellan 7.30-10.30 :) 

Fick även reda på att jag ävenf år lön för att jag var på 

förflyttningsteknik (27/4) inför sommarjobbet. Gött så 

den lönen får jag nästa månad :) Va bara det att jag va tvungen o

ringa fk idag o säga de att jag får lön för den 27 april. Så dom kommer skicka ut

en inbetalnignslapp till mig så jag får betala tillbaka 136kr/ för den dagen.. 


Nästa vecka får jag även inloggnins uppgifter så jag kan logga in o skriva vilka tider o dagar jag kan jobba extra. Så från o med nästa vecka kommer jag få jobba extra. Men kommer även va kvar på praktiken. Så dom dagar jag inte jobbar extra kommer jag ha praktik. Känns skönt o ha fått extra jobb :) Är ledig imorgon och på söndag

ska passa på o sova länge då :P 


Hoppas alla får en bra helg!

Av Nathalie - 8 maj 2011 19:39

Var ett tag sen jag skrev! Dagarna rullar på som vanligt på 

praktiken. I fredags åkte jag hem till Therese :) Tog det lugnt på kvällen

blev o kolla på bb och käka baguette med lax i o sallad :)

Igår blev de en sväng på marken, vi var även på bio kollade 

på Fast & Furious 5

   


Efter det blev de en snabb sväng hem till Therese sen åkte vi till Fredda

Therese var chaffis åt honom, så vi kom hem till Therese runt 4 imorse :P

Va lite seg imorse när jag vakna men nu är jag rätt pigg igen. Kom hem runt halv 2 tror jag. 


Imorgon blir de o gå upp kl: 05.45 börjar 7 :P

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards