fliikkan

Alla inlägg under juni 2008

Av Nathalie - 26 juni 2008 23:09

Ja nu har jag jobbat i ca: 1½ veckor på Godisfabriken och jga trivs jätte bra där, trevlig människor och jobba med:)..

Sen så hände de ju en tråkig sak den 13/6-08 Mammas sambo gick bort:( så nästa fredag blir de begravning:( Synd att man aldigr han o säga hejdå till honom. Men allt gick ju så fort oxå.. 

Åker hem på söndag och blir hemma till torsdag åker tillbaka med pappa och Ulrica. då.


Lage Göransson
* 12/6 1936
+ 13/6 2008

Ditt hjärta som klappat
 så varmt för de. Dina
ögon som vakat och
 strålat så ömt.
Har stannat och slocknat
 till sorg för oss alla.
Men vad du oss gjort
 skall aldrig bli glömt.


En vit fågel som kvittrar och är glad.
En vit fågel som flyger in i röken från en fabrik.
En vit fågel blir sotig av röken.
En vit fågel som blir sakta sotig inuti.,
men hjärtat är fortfarande vitt som snö.
En sotig fågel, som sakta slutar kvittra.
En sotig fågel, blir allt mer trött,
av den svarta röken.
En sotig fågel som sakta somnar in,
i dödens tysta rum.
En sotig fågel, som nu blivit vit igen,
sover nu en evighetssömn.
En vit fågel som alla kommer att minnas.
Som en vit fågel som kvittrar och är glad.

Av Nathalie - 14 juni 2008 23:06

Varför nu för? Jag hann ju inte och träffa dej en sista gång :(  Bröt ihop på en gång när pappa berättade vad som hade hänt. Mamma ville inte säga ngt igår när jag ringde henne på kvällen då hade hon precis kommit ut från sjukhuste hon hade vart hos dej och sagt hejdå och pratat lite me dej. Får iaf säga hejdå till dej på begravningen om någon vecka..  Tror de kommer och bli en fin begravning. Saknar dej

R.I.P Lage 1936-06-22  + 2008-06-13

Av Nathalie - 7 juni 2008 23:02

I torsdags tog jag STUDENTEN då :D Fy fan va de va roligt.. På kvällen när Emil och Kalle kom så blev de o dricka lite, sen ut på statt runt 23 :D Mkt folk och skit roligt var de.  Förutom att jag fick blåsor under fötterna :( när jag gick barfota hem på dagen efter vi hade åkt släp.  Fick massa saker, present kort (Ikea och Lindex) Bestick, glas, soffa :) pengar.

Tycker om dej som fan. Hoppas att de blir vi igen <3 Känner på mej att denna gången kommer de att funka och de kommer och hålla. Tänker inte låta dej gå igen.
 
här e 3 bilder från studenten.
Finns mer bilder på min bilddagbok:Fliikkan88a

Emil, Kalle, Sara och jag på statt

Av Nathalie - 4 juni 2008 22:59

Imorgon är det STUDENTEN. 
 Idag i skolan så var de ju alla 3:ors avslutnings shower :P..  Man visste ju vad ekonomerna skulle göra, eftersom dom alltid gjort samma sak varje år hehe.   Sem vid 12 var de middag med lärarna 3 rätters, till förrätt var de tunnbröd med skagenrör, huvudrätt  kycklingfelé, potatisgratäng och melonsallad, till efterrätt var det blåbärspaj :)


Sitter och väntar på att Erika ska ringa, ska iväg o klä vagnen tills imorgon :D  Sen hem o fixa lite och lägga in cider i kylen så de e kallt imorgon tills man ska iväg på morgonen på frukost hos Catte.

Av Nathalie - 3 juni 2008 22:57

Bara 2 dagar kvar nu till STUDENTEN  kan inte fatta de :)  Sista året nu i 3:an har gått fort tycker jag :)

Var o kolla förut på dom som var på väg upp till Kupolen på bal :) Såg många fina
klänningar :).. Liza var med och kollade oxå :)


Fick reda på en tråkigt sak idag :( Att mammas sambo har en tumör och dom vet inte än om den
är godartad eller elakartad. Får hoppas på det bästa..

----------------------------------------------------------------------------------------

 


Jag blundar,
Jag tänker,
Jag drömmer,
Jag vaknar men
det är alltid dej jag saknar.


Jag kramar en nalle & önskar att det var du.
Jag tar min hand & önskar det var din.
Tänker en tanke den går till dig.
Jag fäller en tår för jag saknar dig

Av Nathalie - 1 juni 2008 22:54

Har bara tagit de lugnt i helgen. Imorse vakna jag med världens huvudvärk :(  Gick upp o käka frukost o tog en panodil men värken ville inte släppa, börja städa lite av rummet. Sen blev de ut och cykla en sväng me pappa o hans tjej. Började dunka som fan i huvudet så blev och ta en Bamyl koffein  och de hjälpte :)  Sen åt jag lite. Så ville Fredrik att jag skulle komma till honom så jag kunde följa med och möta Liza vid bussen :) Så har vart lite me henne och Fredrik nu.

Imorgon blir de hotell frukost me klassen på Bofors hotell, sen till skolan och städa skåpen och så.  Sen på stan med Liza kanske beror på när jag slutar hoppas de blir tidigt iaf :)

Bara 4 dar kvar nu till Studenten.  


Saknar dej så jävla mycket:(  Det betyder så jävla mycket för mej Emil att du kommer :D <3

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards