fliikkan

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Nathalie - 11 februari 2011 22:14

Idag har det inte hänt så jätte mycket, gick upp vid 7 skulle va hos bm vid

8.30 o fixa en sak.. Resten av dagen har jag bara tagit de lungt, trodde att ********

skulle höra av sig som han sa att han skulle men men får väl se om han hör av sig ngn annan dag i helgen då.. Satt o kolla efter bikini hitta en på www.halens.se

som jag blev sugen på o beställa får se om jag gör de denna månad eller nästa månad :)

 


Imorgon händer de inte så jätte mycket, blir o träffa Therese en stund efter det blir det och göra pannkakor så Ulrica kan göra crepes när hon o pappa kommer hem från farfar..


Får hoppas att jag får börja praktisera snart också, bara facket säger att det är okej att jag har praktik på ett äldreboende, så lär jag isf snart börja min praktik :) Ska bli skönt o ha något o göra på dagarna igen. Den 22/2 feb blir det och söka in till omvårdnad på komvux, får hoppas att jag kommer in där till hösten..


Hoppas alla får en bra helg

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards