fliikkan

Alla inlägg under juli 2008

Av Nathalie - 30 juli 2008 19:53

Ledig idag :) Mammas bror o hans sambo kom hit idag, Dom kom runt 10. Vi åkte till köpcentret inne i Charlottenberg, shoppa lite på H&M :) Och lite på ÖB. Men ska till Rusta imorgon o shoppa lite påslakan så man har när man väl flyttar hemifrån.  Ska väl få svar denna vecka oxå om man fått jobb i Norge eller inte. Hoppas att ja fått de:) 
Usch ska jobba hela helgen:(  Men e ledig hela nästa helg:D  Slutar och jobba den 19 Aug oxå, så åker hem runt den 20Aug.


Nu vet man iaf oxå vem/ vilka som e ens riktiga vänner :)..  Och DU har tydligen gjort dit val nu o inte ha kvar mej som vän.. Skulle va jävligt kul o veta va jag har gjort dej! Och jag har fortfarande inte ett skit me o göra vad M gör o inte gör. Så vill du o din tjej veta om han ringt din tjej eller inte så ring för fan M då.  Bara för att ja e vän Med M så BETYDER inte det att jag vet va han gör o inte gör. Och de borde ni 2 fatta eller??


Fick denna jacka idag oxå gratis :)      Nu ska ja äta. Kanske skriver imorgon.. Puss  o kram

Av Nathalie - 22 juli 2008 19:43

de är de idag:) Äntligen har värmen kommit, får hoppas att den håller i sig.
Har vart ledig 2 dar nu från jobber skönt :)
Fick mina kläder igår oxå som ja beställt Byxorma passa jätte bra likaså 2 delade settet:)


Har nyss dammsugit hela huset åt mamma så lite nytta har man gjort idag då :)
Så har man börjat snusat(Mocca) oxå hehe. Har blivit  van mint smaken nu, så nu smakar de
inte så mkt. så får väl prova granatäpple o se om den e god. Den luktar inte spciellt gott
iaf.


Har skickat in jobbansökan oxå till en mataffär hemma i Karlskoga som heter Kronhallen,
får se om man får ngt svar där ifrån oxå.. Men hoppas att ja får de i Mysen 33.000 före skatt e inte dumt ;)
Nu ska ja gö ngt annat Lämna en kommentar oxå om ni läser mi blogg :)

Av Nathalie - 18 juli 2008 22:20

jobbat idag 10-20.30 så är rätt sleten nu:/ ska ju jobba hela helgen.


Idag så var pappa & Ulrica till Mysen och kollade på jobbet, och dom tyckte att de verkade bra där:
Får reda på om 2-3veckor om man får jobb där :) Hoppas man får jobbet:P

Ne nu ska jag ta de lugnt o snart sova:) så man orkar me o jobba imorgon

God natt :)

Av Nathalie - 17 juli 2008 17:13

ja där har jag vart idag med mamma, eftersom hon ska börja jobba lite extra där. Va inte så bra att jag följde med:P Hittade massor som jag ville ha, så köpte 3 linnen, en myströja och en väska och lite sminkt :) Nu ska jag inte köpa mer kläder, eftersom jag beställt ett par byxor och 2delat sett som kanske kmr till veckan eller ngt :) 
Just nu sitter ja o lyssnar på musik o saknar Micke. Ska snart i  väg o möta mamma ska me henne o handla mat.

Längtar tills imorgon, får då reda på om de blir jobb i Mysen eller inte :) Pappa o Ulricka ska ju va där kl 10 imorgon och kolla på jobbet o prata med chefen. Hoppas de inte är allt för tugnt jobb, me tanke på att då kanske inte jag inte kan va där så länge eftersom jag har ont i axlarna och ryggen:(

Ska jobba hela helgen oxå:/ blir till kl 20 varje dag om dom har ändrat de annars blir de till kl:19, 2dar o till: 16 en dag. sen ledig mån-tis :)

Nu ska jag släppa ut hunden så han får va ute en stund :)


Snart har man kanske en bil att övningsköra i :) pappa o Ulrica ska iväg o titta på en Volvo 745 på mån eller tis:) Hoppas dom köper den så man kan börja övningsköra så man kan börja med körkortet ngn gång:)

Av Nathalie - 16 juli 2008 16:23

Ledig från jobbet idag och imorgon:)

Så vid ca halv 12 åkte jag till Magnor med mamma och hans som skjussades oss. Jag skulle va där vid 12
för att göra akrylnaglar. tog 1½ timme att göra dom, får se hur länge dom sitter kvar, men lär iaf 2-3veckor hoppas jag.


Har ju fått tröjan nu oxå som jag beställt:) Inte så bra bild :P


Fick veta en glad nyhet förut oxå, han chefen på de jobbet som jag,pappa o ulrica sökt. hade ringa pappa förut idag och ville att vi skulle komma dit och kolla på jobbet. Så på fredag morgon åker pappa och Ulrica dit och kollar på de. Hoppas vi får jobbet:) För då blir de för mej att åka hem runt den 20aug o fixa lite och sen åka till norge och jobba. Pappa o Ulrica börjar nog den 28 juli om de går bra och jobbar fram till den 21-22 aug för att sen åka hem o fixa lite, så ska jag åka med dom tillbaka till norge sen för att jobba:)


Synd att de blåser så ute annars hade man kunnat gått ut o lagts sig o solat lite :)



Ha en bra dag puss o kram:)

Av Nathalie - 15 juli 2008 13:50

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:
1. Hur lång är du?
162cm

2. Vad vill du bli när du bli stor? Jadu:P

3. Vad pluggar du? Ingenting tog studenten 080605

4. Har du långt hår? Ne inte så

5. Vilken hårfärg har du? Blond med brunt underhår

6. Sminkar du dig?Ja men inte så ofta
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja

9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vitt

10. Har du kysst någon idag? Nej

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? 
Nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Pappa
3. Hur många syskon har du? 1 halvbror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Okej

5. Vilken mat lagade din pappa senast? Kommer inte ihåg har inte vart hos pappa på ca 1mån:/

6. Hur många ställen har du bott på? ngr stycken orkar inte räkna

7. Vem i din familj stör du dig mest på? min bror

8. Vilken familjemedlem är snällast? hmm

9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? de var länge sen :)


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
Ngr veckor sen

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sara när hon tog studenten

3. Har du kysst nån kompis? Klart

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja
5. Vem har du varit kompis med längst? sara

6. Vem känner dig bäst? Sara o Emil

7. Längsta tid du varit osams med en kompis? ngn månad
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ja om han/hon vill veta va jag tycker

9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
Linne & mjukbyxor
2. Har du bytt om idag? Nej
3. Favorittröja? Min ena svarta tröja

4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Myskläder

5. Har du gett bort kläder nån gång? ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja

7. Har du handlat kläder via internet? Ja

8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej

9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Tight & slimmat

10. Vad använder du för skor? bekväma skor på sommaren, sen vinetskor eller ngt på vinter:P

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Ja

2. Klä dig annorlunda? Jag klär mig i va jag vill

3. Vara dig själv? Ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja

5. Fisa inför din pojk/flickvän? ja:P

6. Pierca dig? ja
8. Ha sex på offentlig plats? vem vet;)

9. Vara omogen? hehe

10. Äta småkryp? Nej

Av Nathalie - 12 juli 2008 19:19

Kläder igen :) dett har jag beställt :) <3


 Så får väl de om ca: 7 dar eller ngt. sen kmr nog tröjan på tis eller onsdag, som jag beställde i torsdags :)


Du är så söt, hoppas jag får träffa dej snart <3 Vill verkligen träffa dej sötis :)

Av Nathalie - 10 juli 2008 18:39

Jobbat idag då 10-16:)  Va inte så jätte mkt folk så fanns inte så mkt o göra. Men hade roligt ändå me Kim, Mattias och Elin.  Norskar säger jag bara haha..


I tisdags tror jag de var så fick jag denna av mamma


Såhär står de på kartongen:
Den orginala massören med inflaröd lyse
* Löser upp hårda muskler
* Ökar blodcirkulationen
* Ökar förbränningen
* Förbereder imunförsvaret.

Den funkar på mina axlar iaf, inte lika hård i dom längre. Ska testa o se om den
funkar på min nacke och rygg oxå. Så kanske jag slipper gå och ha ont i ryggen och
nacken oxå :/


Har även beställt denna tröja idag :)
Får väl den på tis-ons :D 199kr på rean på

 http://www.mounis.com/

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards