fliikkan

Alla inlägg under december 2008

Av Nathalie - 23 december 2008 17:19

Känns inte som de är julafton imorgon, ingen snö här i Karlskoga :(

Men kanske känns som jul imorgon när man sitter o äter julmat och kollar

på Kalle Anka ;)


Haft praktik både igår o idag :) Mkt folk har de vart så dagarna har gått fort,

 många som skulle ha julklappar :) Nu e ja ledig fram till 29/12. Ska bli skönt o va lite ledig så man hinner sova ut lite ;).


Senare ikväll blir de att ta ett bad och sen fixa naglarna :)


Marcus, ja hoppas du får en bra jul :) Synd att vi inte är vänner längre :(

Vill ha dig som min vän, du betyder otroligt mycke för mig . Men en sak e väldigt konstigt de är att du kan inte svara när ja skickar sms till dig, men du svarar när jag skriver till dig på lunar:S vad e skillnaden?? Ingen lust o slösa ngr krona på o svara på ett sms till mig eller??..   Hoppas du har de bra me tjejen o att du talar sanning för henne så du inte ljuger för henne oxå, som du gjorde för mig i början.. Du visste om att ja hade svårt o lita på killar och när du ljög för mig, fick du mig att lita ännu minder på killar, TACK så mycke... Men du ska veta att du har en speciell plats i mitt hjärta för alltid.



GOD JUL

Av Nathalie - 19 december 2008 17:29

 

Vänner är viktiga.

Bry dig inte om att lära känna människor

försök bara vara sådan att människor vill lära känna dig.


Vänner är sådana ovanliga människor som frågar hur du har det

och sedan väntar att få höra ett ärligt svar.


Vänskap kan inte köpas för pengar.


Om du inte har något gott att säga om dina vänner

har du inte de rätta vännerna.


Skaffa dig vänner

innan du behöver dem.


Du vet inte vem som är din vän

förrän du behöver henne.


Vänskap är ett ansvar

inte en möjlighet.


Vänner talar med dig

när ingen annan vill veta av dig.


Till en vän ska man komma bjuden i medgång

och objuden i motgång.

Om man vill ha vänner

ska man vara villig att inte alltid hävda att man har rätt.


Den bästa spegeln är en god vän.


Man kan aldrig få en vän

om man väntar sig någon utan fel.


Vem som helst kan ge dig ett gott råd

men en sann vän ger dig en hjälpande hand.


Du får flera vänner genom att visa att du är intresserad av dem

än genom att försöka få dem att bli intresserad av dig.

Hittade denna på en blogg och tyckte att den stämmer väldigt bra

Av Nathalie - 18 december 2008 17:28

Denna vecka har gått fort tycker jag. Vart mycke folk på Hemtex idag och massor som skulle ha julkalppar inslagna, så blev att slå in en hel del julklappar idag :) Fick även träffa butikschefen Pernilla idag som har vart sjukskriven. I morgon skulle ngn annan chef komma vid kl 10.
Och nästa vecka blir de bara 2dagars praktik.
Så idag händer de inte mkt haft praktik till 16.30 hela veckan, e så skönt att ha ngt o göra på dagarna än o bara va hemma o slappa hela tiden, de blir lite lång tråkigt efter ett tag..


I helgen blir de lugnt imorgon blir de o va hemma och slappa, lördag blir de Kr.hamn sen efter de blir de att  träffa en polare :P

Bara 6 dar kvar till julafton :)

Av Nathalie - 12 december 2008 19:48

Denna vecka har gått fort,men de e nog bara för att jag har haft saker o göra varje dag denna vecka på praktiken.
Fick lära mig kassan igår så stod i kassan idag en stund. sen så hämta ja varor, plocka ut från lagret, vikt handdukar m.m Var på stan efter ja slutade idag med Ulrica, va inne på Kicks en sväng, sen till Lindex hitta en svart klänning som ja kan ha på jul o kanske på nyår :) Jag brukar inte ha klänning. Men e alltid roligt o pröva ngt nytt ibland :P



Snart dags o kolla på finalen av idol. Men lär ju va Kevin som vinner!

Av Nathalie - 11 december 2008 19:56

Idag fick ja lära mig kassan på Hemtex så stod lite i kassan idag, plockade upp varor, o lite så..

Hehe har hittat lite där som ja vill ha

Av Nathalie - 10 december 2008 19:03

Av Nathalie - 8 december 2008 17:59

Japp de var de idag, va där mellan kl:9-15.  Idag fick ja, dammsuga butiken, vika löpare, handdukar, plocka pall i källaren samt ta ut alla varor i butiken som kom idag. Fylla på täcken och kuddar. Dagen gick fort på Hemtex. Imorgon blir de att vara där mellan 9-16 de blir de framt ill torsdag, på fredag slutar ja kl 14 :) Dom jag jobba med idag var jätte trevlig, imorgon skulle Jessica vara ledig så skulle jobba med ngn som heter
Pernilla tror ja de var:S Ont i fötterna har jag, men inte så konstigt att man har de när man stått upp typ hela dagen, men man bli snart van de. Ska ju va där fram till 4/1, kan bli längre oxå hoppas de blir de iaf :) Kan ju även leda till extrajobb om man har tur.

Kommer säkert somna tidigt ikväll, la mig ju vid 22 igår o prata me sötis en stund, men somna ändå inte för ens typ 00.30 :/ Men gick iaf bra att komma upp imorse halv 8..

Vill ha egen lägenhet, längtar verkligen tills ja får ett jobb så jag kan flytta till eget.. Typ tjafs hemma stup i ett nästan iaf. Pappa håller ju på o slutar röker, så han e väl sur för att han e röksugen, men för de ska inte de gå ut över mig. För de spelar fan ingen roll va man säger, för säger man ngt så säger han att man e grinig.. Och jag har tydligen vart de flera dag. De e fan han som e de!  Får man egen lägenhet så slipper man iaf allt tjafs o tjat!!

satt o kollade på Andra Avenyn igår på avsnitten som e för denna vecka, fan va spännande de är just nu.
Längtar till söndag så man får se vad som händer..



Tycker om dig

Av Nathalie - 7 december 2008 17:30

Prade me sötis inatt :) Tycker om honom, så fort vi lägger på så saknar ja hans röst :$ Han har så gullig röst :)
Snart kanske vi träffas längtar som fan, inte länge kvar nu om de blir som vi sa igår/inatt :)
Klart jag inte glömmer bort vilken dag du fyller år ..

Idag händer de inte mkt blir bara lugnt o sen lägga sig i tid idag, så ja orkar upp imorgon vid typ halv 8 eftersom
jag börjar kl 9 imorgon på Hemtex :)(Praktik)


Hoppas, 26 dec ;) Tycker om dig som fan :$ ;)


Ge mig denna ;)



Jag kan inte säga
att jag älskar dig,
för jag känner knappt dig.
Men av det lilla jag har lärt
känna dig, så tycker jag om dig massor


Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards