fliikkan

Alla inlägg under mars 2012

Av Nathalie - 19 mars 2012 20:25

Jobbade lördag och söndag :)) Så har inte gjort så mycket förutom att jobba i helgen :P.

Idag blev de skolan mellan 12.30-16.00 Blir skolan imorgon med, läkemedelsräkningen börjar då.. Sen blir de ksolan torsdag och fredag oxå, Sen runt 12 på fredag åker vi till Skövde, och när vi åker hem på söndagen så har jag med mig en Iphone 4 hem :D Men kommer inte kunna använda den på någon vecka, måste låsa upp den först. En i min klass är snäll och hjälper mig och låser upp den åt mig :) Men blir nog vecka 17 eftersom vi börjar praktiken vecka 13 till vecka 16. Om vi inte ses någon dag under praktiken förståss :P 

 

Av Nathalie - 6 mars 2012 15:02

Helgen


Fredag:

Jobbade mellan 8.00-11.00, sen vid halv 1 åkte jag med bussen till Karlstad för att 

ta tåget där ifrån till ch-berg. Var framme i ch.berg vid 16 tiden då blev de o åka hem till mamma,

åt lite mat, spelade kort och var hem Jasmine en sväng.

Lördagen:

Pluggade lite, var ute och gick en sväng, spelade kort, kollade på tv och tog de lugnt.

Söndag:

Packade, och tog de lugnt innan jag skulle åka hem vid 14 tiden. var hemma vid halv 6 tiden.


Måndag:

Blev de skolan mellan 12.30-15.00 Fick även väskan från Yves Rocher så var o hämtade ut den.

Tisdag:

Har vart till stan och köpt 2 bikini, sen vart o hämtat schemat för praktiken :)) Och pluggat lite inför provet jag har imorgon. Har även kollat upp vad det kostar och gå handledar kurs, Therese ska ju börja övningsköra med mig. Så jag kollade även vad en körlektion kostade. Eftersom Therese vill att jag ska övningsköra med en bilskola först och att hon åker med, så hon lär mgi rätt, sen när vi börjar :)

Dessa köpte jag på Lindex :) 2 bikini övderlderar och 2 bikini trosor, köpte lika bikini troser till

båda överdelarna 

     

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards