fliikkan

Alla inlägg under februari 2011

Av Nathalie - 25 februari 2011 20:36

Denna vecka har gått fort och dom3 dagar jag har vart på praktiken har gått fort.

Jätte trevlig personal och jobba med, även dom boende där är trevliga.Börja kl 7.30 idag och sluta vid kl 14, är ledig hela helgen, men på möndag blir det och gå upp kl: 05.45 bärjar kl 7 då.  var iväg o hämta ut mitt paket från halens förut, biknin var jätte fin och satt jätte bra :) Nu ikväll händer de inte mycket, tror inte de händer så värst mycke imorgon heller. På söndag kanske de blir och träffa R på kvällen, om han hör av sig :P. 


Måste spara pengar till en ny på mobil nu oxå för min har börjat stänga av sig, och är jätte svår och sätta på igen.. Men ska iaf spara pengar till en sån här mobil.

http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/U20IBLACKSF/xperia-x10-mini-pro-svart


Hoppas alla får en bra helg    

Av Nathalie - 23 februari 2011 12:22

Idag börjar jag min praktik :) Börjar inte för ens 15.45 o slutar kl 21.00  :)

Men imorgon blir det lite längre. Inna jag börjar idag så ska jag iväg till bibblan på rekryteringsträff om sommarjobb inom vården, hoppas de går fort där så jag inte kommer allt för sent till praktiken. Men ska iaf bli roligt och ha praktik.


Sen så saknar jag söt oxå :/


Hoppas alla får en bra dag :)

Av Nathalie - 21 februari 2011 22:01

Fick ett telefon samtal idag från en på kommunen att facket hade godkänt att jag har praktik på ett älödreboende här i stan :) Så imorgon ska jag dit och få schema, kommer ha en jag kommer gå bredvid under min praktik så kommer ha samma schema som henne, så det kommer bli praktik på dagarna, kvällar o helger.

Ska även iväg o söka in till omvårdnad imorgon, måste även skriva på ngt papper om praktik så ska fixa de så jag kanske kan börja till veckan :)


Och jag saknar ***** hoppas jag får träffa honom någon dag i helgen

  Jag kramar en nalle & önskar att det var du.
Jag tar min hand & önskar det var din.
Tänker en tanke den går till dig.
Jag fäller en tår för jag saknar dig

Av Nathalie - 20 februari 2011 14:47

Denna helgen har de inte hänt ngt speciellt. Har haft tråkigt hela helgen :( Dagen igår va trevlig farfar var här på dagen. Men kvällen blev lika tråkig som fredagen och dagen idag kommer oxå va lika tråkig :/ Skulle ha träffat ************** men han hade tydligen fått förhinder. Tur iaf att man har lite o göra på tisdag och onsdag iaf.. Rastlös börjar jag bli. Hoppas verkligen att jag får praktik snart så jag har något o göra på dagarna.. Hoppas även att jag kommer in på omvårdnad, ska iaf söka in till de på tisdag. Onsdag blir de rekyteringsträffa o söka sommarjobb inom vården efter de blir de hem o hjälpa till me tvätten..  Vill att dagen ska gå fort så man kan lägga sig o sova bort denna tråkiga dag.. Blir väl kanske o kolla på big brother i kväll iaf.


Hoppas alla har haft en roligare helg än vad jag har haft :p

Av Nathalie - 18 februari 2011 18:24

Tycker att FK kan lära sig och skicka ut rätt info/papper från början i jan och i början av feb fick jag papper ifrån dom att jag skulle få en viss summa per dag. Så fick jag papper ifrån dom idag att den summan inte stämme så nu blir det minder pengar varje månad.. Hade vart gött om jag fick den summan som dom skrev från början.. Har iaf beställt en bikini idag från www.halens.se :) Denna bikini kommer i slutet av feb :)


Bikini överdelen http://www.halens.se/Product/053305?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=130&oc=038


Bikini underdelen http://www.halens.se/Product/053317?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=130&oc=036

 


I helgen händer de inte mycket, just nu har jag tråkigt. Imorgon kommer farfar hit. Så händer inte så jätte mycke på dan, gör de säkert inte på kvällen heller. Kanske ska träffa  ******** på söndag blir kanske o sova där oxå ;)


Har även bestämt mig för o spara ihop pengar till en ny mobil en

sony ericsson x10 mini pro :)

Av Nathalie - 17 februari 2011 21:27

Längtar till söndag kväll då får jag träffa ***** igen :) Idag har jag inte gjort

mycket, har bara vart hemma o slappat. Imorgon blir det o ringa en på kommun o fråga om facket går med på att jag har praktik på ett äldreboende.


Är sugen på o köpa en sony ericsson 10x mini pro. Funderar på o spara ihop pengar till en..

 

Av Nathalie - 15 februari 2011 21:45

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!


Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


DIG:
1. Hur lång är du?
162cm

2. Vad vill du bli när du bli stor? Undersköterska

3. Vad pluggar du? Ingenting tog studenten 080605

4. Har du långt hår? Ne inte så

5. Vilken hårfärg har du? Brunt

6. Sminkar du dig?Ja men inte så ofta
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja

9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svart

10. Har du kysst någon idag? Nej

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? 
Nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Pappa
3. Hur många syskon har du? 1 halvbror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Okej

5. Vilken mat lagade din pappa senast? Korvgryta

6. Hur många ställen har du bott på? ngr stycken orkar inte räkna

7. Vem i din familj stör du dig mest på? ingen

8. Vilken familjemedlem är snällast? Alla e lika snälla

9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? de var ett tag sen


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
I lördgas

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Therese

3. Har du kysst nån kompis? Nej

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja
5. Vem har du varit kompis med längst? sara

6. Vem känner dig bäst? Therese

7. Längsta tid du varit osams med en kompis? ngn månad
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Ja om han/hon vill veta va jag tycker

9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej


KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
Linne & mjuksbyxor
2. Har du bytt om idag? Ja
3. Favorittröja? Min ena svarta tröja

4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Myskläder

5. Har du gett bort kläder nån gång? ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja

7. Har du handlat kläder via internet? Ja

8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej

9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Tight & slimmat

10. Vad använder du för skor? bekväma skor på sommaren, sen vinetskor på vinter:P

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Ja

2. Klä dig annorlunda? Jag klär mig i va jag vill

3. Vara dig själv? Ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja

5. Fisa inför din pojk/flickvän? ja:P

6. Pierca dig? ja
8. Ha sex på offentlig plats? vem vet;)

9. Vara omogen? hehe

10. Äta småkryp? Nej

Av Nathalie - 15 februari 2011 21:34

Idag har de inte hänt mycket var ner till stan förut

o hämta ut ett paket från Yves Rocher. Kollade på Sofias Änglar

förut, tycker det är ett bra program, nu kollar jag på den Hemliga miljonären.

Imorgon blir det o hjälpa till me tvätten här hemma, på kvällen blir hem till ***** en stund :) Usch vad jag längtar efter att ha någon som man kan få somna bredvid och vakna upp bredvid på morgonen, o som man kan få puss och krama när man vill. Kärleken kommer väl någon gång.


Hur får man känslor att sluta känna?
Hur får man ett hjärta att sluta slå?
Hur får man tårar att sluta rinna?
Hur hindrar man en ängel ifrån att gå?



Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards