fliikkan

Alla inlägg under november 2011

Av Nathalie - 24 november 2011 13:10

Idag blir det o tvätta vid 17 när jag e klar med tvätten blir de och åka hem

till frugan :) blir där till imorgon. Och imorgon fyller hon år :) Blir kanske oxå att åka o kolla när

hennes bror spelar amricans fotboll, se om han blir matchens spelare i år igen :)


Igår köpte jag polly rocks, dom med lakrits smak var goda och dom vanliga choklad, men

dom som smaka citron var inte så jätte goda.

 


Haha tur att jag kolla schemat idag innan jag tänkte gå till skolan. Var tydligen

ingen engelska lektion idag :) :P Då slapp jag gå dit i onödan! 


Får hoppas tvättstugan blir ledig lite tidigare än 17 så jag kan börja tvätta tidigare. 

har ju 5maskiner tvätt. Men går rätt fort ändå maskinerna tar ca 40min bara gött de.


Hoppas alla får en bra dag :)

Av Nathalie - 23 november 2011 16:23

Av Nathalie - 16 november 2011 19:13

Natten till idag var jag på bio med, frugan, hennes bror, hans tjej och Å.

Vi var o kollade på premiären av Twiligth- Breaking dawn. Längtar redan till del 2 kommer,

men de blir ju inte förrens i nov nästa år :/ Filmen visades kl: 00.04  natten till idag, så var hemma

strax efter 02. Blev o lägga sig på en gång när jag kom hem skulle ju upp halv 8 idag. Så har vart trött nästa

hela dagen. Blev lite piggare efter duschen. 

 

Av Nathalie - 14 november 2011 16:01

Måndag igen då, har vart i skolan hade bara 2lektioner gött de.

I helgen har de inte hänt så mycket, åkte hem till frugan i torsdags o va där till fredagen.

I lördags hände de inte mycket och igår var jag med hem till pappas tjejs föräldrar och åt mat

även farfar kom dit :)


Imorgon kanske de blir natt bio :) Funderar bara på hur jag ska orka upp halv 8 på onsdag :P

filmen börjar 00.04 och håller på i ca 2 tim. :P

 


Just ja jag har även valt och bara va vän med K, eftersom han inte verkade vara så intresserad. Hörde nästa aldrig av sig, och verkade inte va så intresserad utav och ses när jag var hos mamma sist vi träffades typ 2 tim på söndagen när jag kom till mamma. Så jag tyckte de var bättre att vi bara va vänner!


Igår var jag hem till R kollade på film o snackade lite..


Idag händer de inte så jätte mycket, blir o bara ta de lungt.

Av Nathalie - 12 november 2011 17:22


Du fick röda rosor, du fick en päls och ring 
Du fick allt du ville men jag, jag fick ingenting 


Varför har du aldrig sagt mig hur det är? 
Varför sa du aldrig att du inte älskar mig? 
Varför har du aldrig sagt mig hur det är? 
Nu så har jag blivit ensam utan dig 


Du fick allt du ville, jag jobba' över jämt 
Du stack med en kille ifrån Norge, sicket jävla skämt 


Varför har du aldrig sagt mig hur det är? 
Varför sa du aldrig att du inte älskar mig? 
Varför har du aldrig sagt mig hur det är? 
Nu så har jag blivit ensam utan dig 


Varför har du aldrig sagt mig hur det är? 
Varför sa du aldrig att du inte älskar mig? 
Varför har du aldrig sagt mig hur det är? 
Nu så har jag blivit ensam utan dig och STIM får räkna pengar på övertid


Av Nathalie - 6 november 2011 21:50

Var ett tag sen jag skrev. Åkte till mamma den 30okt och kom hem 2 nov.

På söndagen blev de o träffa K en sväng. Träffade även Karolin en stund på måndagen,

annars hände de inte så mycket. Kom hem vid halv 7 på onsdagen och vid halv 10 drog jag till frugan :)

Och har vart där tills idag :) Vi åkte till ullared i fredags morse även frugans granne var med dit :)

Hitta inte så mycket i ullared men hittade iaf 3 julklappar. Igår blev de o dricka de var roligt :)

Idag har jag vart på ljus party hos T´s mamma :) Hitta även en julklapp där som jag köpte :)


Finne en person jag saknar väldigt mycket


Never be jealous when you see your ex girl or your ex boyfriend with someone else, because our parents taught us to give our used toys to the most needy..

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards