fliikkan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nathalie - 26 oktober 2011 22:06

Idag har de inte hänt mycket, imorgon blir de skolan vid halv 1, ska få böcker o schema

in för nya kursen som börjar imorgon, Etik och livsfrågor.

På lördag bli de 50års fest då och på söndag åker jag till ch-berg och blir där till onsdag.

Ska passa på och träffa Karolin då någon dag oxå, är flera år sen vi sågs.


Detta stämmer ganska bra:

Det är så roligt och höra dig ljuga när jag vet sanningen 

(iaf när någon ljuger, fast man vet sanningen)


Det er så gøy og høre deg lyve når jeg vet sannheten ♥


Det går inte en dag utan att jag tänker på dig .. 

 

Av Nathalie - 23 oktober 2011 13:29


::::INTRO:::: 
Når du kommer 
Når du smiler


::::VERS 1:::: 
Din lengsel, din godhet 
Et savn ved deg hos meg 
En fremtid, to sjeler 
som vandrer samme vei 
En tanke jeg frykter, at du vil takke meg 
Men tiden står stille, for ja jeg vil ha deg


::::CHORUS:::: 
For når du kommer, og du smiler til meg 
Snurrer verden rundt i sirkler, og jeg faller for deg 
For når du kommer, og du vinker på meg 
Lar jeg all fornuft forsvinne, ja jeg faller for deg!


::::VERS 2:::: 
En verden to skjeler, en ren tilfeldighet 
at noen står sammen, og finner kjærlighet 
Som stjerner i natten, et lys som viser vei 
er håpet om lykke en flamme inni meg


::::CHORUS:::: 
For når du kommer, og du smiler til meg 
Snurrer verden rundt i sirkler, og jeg faller for deg 
For når du kommer, og du vinker på meg 
Lar jeg all fornuft forsvinne, ja jeg faller for deg!


::::BRIDGE:::: 
Når du kommer 
Når du smiler 
Når du kommer 
Når du smiler 
Når du kommer til meg 
Når du smiler min vei 
snurrer verden i sirkler 
og jeg faller for deg


::::CHORUS:::: 
For når du kommer, og du smiler til meg 
Snurrer verden rundt i sirkler, og jeg faller for deg (faller for deg) 
For når du kommer, og du vinker på meg 
Lar jeg all fornuft forsvinne, ja jeg faller for deg! (jeg faller for deg)


For når du kommer, og du smiler til meg 
Snurrer verden rundt i sirkler, og jeg faller for deg (faller for deg) 
For når du kommer, og du vinker på til meg 
Jeg lar all fornuft forsvinne, ja jeg faller for deg!


Av Nathalie - 18 oktober 2011 20:44

Vart i skolan idag då. När jag kom hem blev de och börja med en

inlämingsuppgift som ska in på fredag, är snart klar med den :) Therese

ringde även o undrade om jag hade lust o följa med till elgiganten, så jag följde med henne dit. Hon var sugen på o köpa ny tv, kolla runt lite inne på elgiganten först sen blev de expert och där köpte hon en 42" tv :) Så blev o va me therese hela dagen :)

Fick även ljusen idag som jag köpte när Therese hade ljusparyt köpte en ny dofgt dom hade fått in passionsfrukt luktar riktigt gott tycker jag iaf :)

   

Av Nathalie - 18 oktober 2011 12:05

Hahha 


Skulle lägga upp ett klipp men de verkar ju inte funka :/

Av Nathalie - 15 oktober 2011 21:25

Den lille pojken kommer ner till köket där Farmor har dukat till frukost. Han frågar var Mor och Far är och Farmor svarar att de ligger kvar i sängen. Pojken fnittrar och går ut för att leka. När pojken kommer in för att äta lunch får han veta av Farmor att föräldrarna fortfarande ligger kvar i sängen. Pojken fnittrar och försvinner ut för att leka igen. Vid middagstid ligger föräldrarna fortfarande kvar i sängen och pojken börjar fnittra. Farmor kan inte hålla sig längre utan frågar varför pojken fnittrar när han får höra att föräldrarna ligger kvar i sängen. Pojken svarar: -I går kväll när pappa kom och frågade efter vaselin så gav jag honom superlim...

Av Nathalie - 14 oktober 2011 20:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nathalie - 13 oktober 2011 21:34

ta fram telefonboken i mobilen ______________________________
Har du kysst nummer sju? Nej
Brukar du vara med nummer nitton?  Nej
Gillar du nummer tjugofem?  Som kompis
Är nummer tre din bästis? Nej
Är nummer arton en sötnos? Ja kusin frida :) 
Älskar du nummer sexton? Nej
j Är nummer tjugotvå bäst? Nej ;)
Har du haft sex med nummer tjugosju? Ja ;)
Går nummer fem i samma klass som dig? Nej 
Har nummer trettio samma mobil som dig? Nej de tror jag inte
Sista numret är sämst? Nej de är ju min morbror :P




 

Av Nathalie - 12 oktober 2011 20:27

Vart i skolan idag då hade redovisning. Skulle egentligen ha åkt till

K.hamn en sväng idag oxå men blev ändra till nästa vecka ist. 

Bokade även togbiljtter idag åker till mamma den 30okt o blir där till 2nov.

Inte så många dagar, som jag hade hoppas på att de skulle bli. Hade tänkt åka den 28 okt men så blev de inte :/ Hoppas iaf få träffa K ngn dag när jag är i ch-berg. 


Just nu sitter jag o kollar på 112- på liv & död, händer inte så mkt mer idag.

Imorgon blir de skolan igen men bara mellan 12.30-14.00 :) Fredag är de prov då :/



‎10 bevis på att du är kär ♥

1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan
2. Du kan läsa sms från personen om och om igen
3. Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne
... 4. Bara av att höra hans/hennes namn ler du
5. Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats
6. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen
7. När ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen
8. Du älskar att känna personens lukt
9. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
10. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards