fliikkan

Alla inlägg under oktober 2008

Av Nathalie - 28 oktober 2008 23:54

Elin Sigvardsson - Berätta för mig (vem du är)


Det finns saker som jag vill reda ut

och jag har på känn att vår bok

kommer att ta slut. Och kan aldrig

läsas igen.
Det har gått så långt men jag vet

att en del kapitel var lögn


Så du måste förstå, vill inte

att du ska gå men du kan inte

stanna hos mig.

Om din lögn består

Så ta nu den chans du får

och berätta för mig

vem du är.


Det är dags att jag ändrar mig

Så mycket tid har gått.

Jag kan inte förändra dig

Jag har kämpat allt för hårt.

För att ha dig kvar.

För att få dig att säga

Vem du var


Så du måste förstå, vill inte

att du ska gå men du kan inte

stanna hos mig.

Om din lögn består

Så ta nu din chans du får

och berätta för mig

vem du är.


Ja gör det för både ditt och mitt bästa

Vi måste gå skilda vägar

Om vi ska mötas igen.


Så du måste förstå, men du vet

Att du inte kan stanna hos mig

Om din lögn består

Så ta nu den chans du får

och berätta för mig

vem du är.

Av Nathalie - 28 oktober 2008 19:11

Idag fyller på pappas tjej ulrica år :) så har ätit tårta idag gott var de :)
Har inte gjort så jätte mycke idag typ bara slappat:P
Imorgon ska jag va me Sara en stund och på lördag kväll
ska pappa, Ulrica o jag till Kr.hamn till farfar för vi ska till kyrkan
på kvällen på minnesgudstjänst då läser dom upp alla som dött under
året :( ska även tänta ljus på minneslunde för farmor :(
Saknar dej så mycke farmor :(


Farmor
Jag saknar dig
mer än ord någonsin
kan beskriva,
mer än det finns stjärnor
på den mörka himlen.
Men jag kan sakna dig
hur mycket jag vill,
jag kan gråta floder av tårar,
tills det inte finns
några tårar kvar,
sorgen kommer alltid vara
ett blödande sår i mitt hjärta,
men det spelar ingen roll.
Jag får aldrig någonsin
se dig igen, annat än bilden
av dig i mitt minne.

Av Nathalie - 26 oktober 2008 00:23

Förra torsdagen (16/10) tog de slut mellan mig o Marcus :(
Jag kommer alltid att älskar dig Marcus.  Träffa Marcus en stund nu i fredags<3 :)
Tog en fika o pratade lite :) Saknar dej så jävla mycke så de gör ont :'(
Vill bara ha dig tillbaka.

Marcus tack för att Du finns och att Du är just min vän. Tack för att Du bryr Dig, och Du ska veta att jag bryr mig lika mycket. Jag kommer alltid att finnas här för Dig, dag som natt. Vad som än tynger Ditt hjärta eller, vad som än gör Dig glad.Du kan tala om det för mig jag lyssnar. Och om Du har en hemlighet, så håller jag den tyst. Bara mellan oss två. För mig betyder Du så mycket. Du är så underbar, jag är så lycklig som har Dig som min vän. För Du kan få mig att le, även de dagar som det känns tungt. Jag älskar Dig min vän. Du och jag nu och för alltid Vänner<3 Tack för att du finns Marcus<3


Jag tror inte det spelar någon roll,
hur mycket jag än säger att jag älskar dig,
hur många gånger jag än kramar om dig.

Jag tror inte att du förstår,
när jag säger att du är underbar,
att du är den härligaste människa jag vet.

Jag vill att du ska veta så mycket mera,
hur mycket du betyder för mig,
hur starka mina känslor är dig.
Du kommer alltid betyda mycket för mig.
Och hur du än gör, så kommer du finnas kvar.
Det vi hade var underbart.


Och när alla tårar faller ner på mina kinder,
det är då jag har förstått att det är nu jag ska ge upp.
För mina tårar faller allt snabbare från mina ögon,
jag hinner inte torka bort dom.

Du står där borta på andra sidan vägen,
och ser mina tårar droppa sakta ner mot marken.
Men du gör inget speciellt åt det,
du bara står där.

Du är så rädd att jag ska fälla ännu mer tårar,
för du har en förmåga att få dom komma fram hos mig.
Jag känner hur mina kinder allt mer blir blötare,
tårarna tar inte slut,
dom blir bara fler.

En gång sa du;
”Jag ska aldrig sluta älska dig,
du är det vackraste jag vet!”

Men det sorgligaste var inte tårarna du fick mig att gråta,
utan det var att du ljög och sa:
att du alltid skulle älska mig

Av Nathalie - 15 oktober 2008 16:34

Kristin till den pojken du fick imorse kl: 04.22, han e jätte söt
Du kommer och bli en bra mamma de vet ja :)


Ett ny fött barn
Det är som ett mirakel när ett barn
har blivit fött.
- ut kom en liten människa som ingen förut mött.
Ett spädbarn är så vackert
och dess doft helt underbar.
Och det är  visst med blicken
som är sällsamt vis och klar.
Från den stund  man tar emot det
blir inget mer detsamma.
För ett barn förändrar livet
för sin mamma och pappa.
Ett sånt hav av ömsint kärlek
som plötsligt väller fram
för detta lilla under
som ännu vägs i gram.
----------------------------------------------------------------

Vart till farfar imorse me pappa och Ulrica.
Annars har jag inte gjort så mycke mer idag :P

Av Nathalie - 13 oktober 2008 01:05

Har vart en jätte mysig o trevlig helg hos mamma me älsklingen :)
Fredag: Marcus kom o hämta mej runt halv 5, då åkte vi till min morbror i kr.hamn o lämna ngr spel som han skulle få köpa av marcus sen åkte vi vidare till mamma kom dit runt kl:20 tror ja, åt lite då sen gick vi upp till mammas granne en sväng, fick en jacka mamma beställt åt sig och mig, ska ta kort på den ngn dag o lägga in.. Marcus o jag va inte kvar uppe hos grannen så länge eftersom vi va trött o älsklingen hade ont i huvudet så vi somna runt halv 11.
Lördagen: Var vi till mammas jobb och till köpcentret o  kollade lite, Marcus hitta en skit snygg tröja som ja köpte åt honom :) han passa skit bra i den :)
Söndag: Var vi ute en stund älsklingen klippte gräsmattan, ja kratta lite löv, sen kollade vi på  film o ja diskade, senså hämtade vi mamma på jobbet, så åkte vi hem runt kl 20
så kom hem till kga runt 22.30
Älskar dig mest av allt Marcus


När vi ligger i din säng och bara håller om varandra, det är sånna stunder som man inte kan tänka på nåt annat. Det vi delar älskling , det kallas 100% äkta kärlek, jag e lyckligast i världen , när jag har dig i min närhet. Du frågar mig alltid varför jag ler, grejen är den att det är du som får mig att le. Det är du som får mig att skratta. Du är det absolut bästa som hänt mig. Jag hoppas att du fattar, att det skär utav känslan saknad när du inte är här. Jag vill höra dina hjärtslag, jag vill känna på din kropp! Fan jag är så jävla glad! Att det var just DIG jag fann. Du är den enda delen av mitt hjärta, den enda delen av mitt sinne! Du är den ende som lever där inne. Jag älskar dig<3 Varje stund med dig känns precis som ett paradis!Jag vill spendera resten av mitt liv med just dig

Av Nathalie - 1 oktober 2008 19:34

Idag har jag vart till Kr.hamn o vart me sara, vi tog en fika på stan sen gick vi hem till henne o tog de lungt satt o prata o kollade på film trevligt :)
Väntar på att älsklingen ska ringa oxå :)

På fredag ska jag på farmors begravning :( Sen på kvällen kommer älsklingen hit :) Får se va vi hittar på i helgen,
på tisdag ska vi iaf på markand.. Och nästa fredag åker vi till min mamma och är där över helgen ska bli trevligt. Se om dom fått in ngr nya kläder där mamma jobbar.  Ska se om jag hittar ngr jeans/tröja till älsklingen oxå..

Saknar dej så mycke farmor :(
Farmor som ung




Marcus denna månad som jag har fått vara med dig har varit den bästa i mitt liv. Jag har alltid trott att det bara var på film som man kunde älska någon så här mycket som jag älskar dig. Du förgyller mig vardag, du är solen i mitt liv. Inget skulle vara desamma utan dig. Jag skulle inte ha någon som man kan krama när man är ledsen, ingen man skulle kunna dela sin glädje med på samma sätt, ingen som ger en knuff i ryggen när man har det jobbigt, jag skulle inte ha någon att öppna upp sig för och kunna prata om precis allt. Du betyder så oerhört mycket för mig. Bara av att se dig, känna din värme och lukt får hjärtat att slå flera gånger snabbare. Du är alltid så snäll och omtänksam och jag är lyckligt lottad som får vara med dig. Du kunde välja precis vem du helst och du valde mig. Jag kunde först inte tro att det var sant, men efter fem månader så börjar man förstå att en så underbar kille som du är, faktiskt kunde välja mig. Jag kommer alltid att minnas första gången vi träffades, första gången vi kysstes. Det får allt att smälta. Du kan få den kallaste vintermorgon att kännas som sommarens varmaste dag, allt genom att bara titta på mig. Jag vill aldrig förlora dig, du betyder alldeles för mycket för att jag bara skulle låta dig försvinna ur mitt liv. Jag blir bara mer och mer förälskad i dig för var dag som går. Jag önskar av hela mitt hjärta att alla mina känslor till dig är besvarade. Jag Älskar dig, Marcus Nilsson, av hela mig hjärta och ser fram emot att tillbringa många månader/år med dig.
Jag Älskar Dig

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards