fliikkan

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Nathalie - 12 februari 2011 22:46

Har vart me Therese en stund idag var in på maxi efter det följde jag med henne och hennes mamma till skopunkten och ÖoB efter det blev de o åka hem. Fixade igår pannkokor så Ulrica kunde göra creps när hon o pappa kom hem från farfar.


Hmm får se när ******* hör av sig då! Smsa honom förut o skrev att jag hoppas han

får roligt nu i kväll o att han kan höra av sig ngn dag om han vill ses, om han fortfarande vill de. Fick det svaret jag visste att jag skulle få, Gärna :-D Jag hör av mig. Får väl se vilken dag/vecka eller månad de blir :P


Nu ikväll har jag inte gjort ett skit, har haft skit tråkigt :/ Imorgon blir det

iaf o följa med pappa o Ulrica hem till hennes föräldra o äta mat :) På kvällen får jag se vad som händer men blir väl o sitta hemma o inte göra ett skit. Hoppas jag får praktik snart så man får ngt o göra på veckodagarna iaf :) Blir ju isf praktik 8tim/dan skulle jag tro i 1 eller 2 mån :)


Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards