fliikkan

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Nathalie - 13 januari 2009 14:24

idag har de inte hänt mkt, vakna runt halv 12.
Pratade en stund me sötis förut innan han skulle
dra iväg till Tyskland han skulle va chaffis dit. Så han
kommer anntagligen till mig i slutet på denna månad.
Jag hoppas de blir så. Tycker om dig massor<3



Igår så kom mamma och hennes garnne Yngvar hit.
Yngvar skulle köra ngn till tåget i Örebro. Så när dom
va på väg dit ringe mamma och frågade om ja hade lust o följa med
så de gjorde ja. Sen åkte vi hem till mig och tog en fika. Både mamma
och Yngvar ville att jag skulle följa med mamma hem. Men jag orkade inte
kännde att jag ville va hemma + att jag hade skit ont i huvudet så jag orka
inte sitta i en bil i ca 2 timmar heller. Men ska väl ta och åka o hälsa på mamma
längre fram får se först hur mitt schema på Hemtex kommer att se ut oxå :)

Kollade på Anda Avenyn förut, fan va den serien är bra :)

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards