fliikkan

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Nathalie - 6 januari 2009 22:01

Du ska veta Kim att vad som än händer så kommer ja ALDRIG radera ngt som ja skrivit om dig i bloggen. För de jag har skrivit om dig menar jag VERKLIGEN, och det kan ingen ändra på. Jag tycker om dig så jävla mycke fast vi inte träffats än, men de är ngt speciellt me dig, som gör att jag tycker om dig så mycke som ja gör.  De är du som typ har fått mig att orka gå vidare sen de tog slut mellan mig och Marcus.. Visst de tog ett tag innan jag slutade älska honom, men nu gör ja inte de längre... Nu är det dig jag tycker om och vill träffa o se vad som händer mellan oss. Om de blir vi eller om vi bara kommer va vänner. Men du vet va jag vill, tror du vill samma sak..

Tycker om dig otroligt mycket.
Du är snäll, du bryr dig och du är så omtänksam.
Även om vi inte "känner" varandra/ har känt varandra
så länge så tycker jag verkligen om dig.
Enormt mycket!


Av Nathalie - 6 januari 2009 21:44

En perfekt kille älskar dig för den du är.
Han som visar och säger vad han känner.
Han som skickar sms på kvällarna och säger:
Godnatt älskling, jag saknar dig.
Han som ser otroligt bra ut i dina ögon.
Han som är en gentleman.
Han som tål ett nej utan en sur min.
Han som vill visa upp dig för världen när du
har mjukisbyxor och en skön tröja.
Han som ringer upp dig om du vart sur och la på luren.
Han som lever för dina kyssar.
Han som håller vad han lovar.
Han som kan skriva ditt namn på msn
och skiter i om han förlorar 15 tjejer som vill ha honom.

Ska man någonsin hitta honom tro?? :S
Jag hoppas att jag har gjort de iaf

Tycker om dig som fan Kim och det vet du

Hoppas vi ses snart, vill inget annat o bara få va med dig<3

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards