fliikkan

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Nathalie - 4 januari 2009 21:39

Här inte gjort så mkt i helgen faktiskt:P

Fredag: Var sista dagen på praktiken men fick ju extra jobb där :). På kvällen skickade Yohanna sms o frågade om jag ville med henne, Marcus och Kevin på loppis i kr.hamn på lördagen. Sen så fyllde ja på min mobil även Kim´s mobil :)

Lördag: Gick upp vid 9 eftersom Marcus, Yohanna o Kevin kom o hämtade mig vid 10, så åkte vi in till Kr.hamn på loppis sen efter de blev de Maxi och Handlarn. Efter de åkte vi hem till dom och Yohanna fixade fiskgratän gott var de :) slappade ett tag. Runt 15 kom Marcus på att han ville till Biltema, så då blev de att åka till Karlstad me dom, var inne
på elgiganten, biltema så var vi inne på en till affären men kommer inte på va den heter just nu:P Efter de så körde dom hem mig. Brände ut ngr skivor åt dom på kvällen. Pratade med sötis oxå :)

Söndag: Vakna runt 11 gick upp o åt frukost, sen gick ja ner i källaren med julklapparna jag fick o la dom i en kartong eftersom de ja fick ska ja ha när ja flyttar hemifrån, efter de blev de o städa mitt rum och prata med sötis :)  Sen har jag bara tagit de lugnt Marcus och Yohanna va hit förut oxå o hämtade skivorna :)

Imorgon blir de att gå iväg till Arbetsförmedlingen o säga till att ja inte kan komma dit den 20 eftersom jag ska jobba mellan 8-11 och ja ska va på Af mellan 10-12, så ja få gå dit ett annat datum ist.
Ska till Hemtex oxå o lämna ett papper.

Nu sitter ja o väntar på att min sötis ska ringa mig :)

Tycker om dig så otroligt mycke ska du veta Kim<3

Jag kan inte säga
att jag älskar dig,
för jag känner knappt dig.
Men av det lilla jag har lärt
känna dig, så tycker jag om dig

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards