fliikkan

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Nathalie - 7 januari 2009 13:49

Det är mörkt och kallt
och det finns inga gatlyktor.
När jag kollar mig runt omkring så
ser jag konturer av träden.
Det är nästan alldeles tyst,
hör fot steg i granriset och hur grenar bryts bakom mig.
Jag vänder mig om,
för att se vad det är för nåt.
Månen lyser upp skogen lite.
Jag ser konturerna av en människa
som står en bit från mig.
Jag försöker kisa så jag kan se vem det är.
Det sipprar ner lite ljus från månen framför personen.
Den tar ett steg framåt in i ljuset,
då ser jag vem det är.
Jag tror inte på det jag ser,
kan inte förstå att du står här framför mig.
Tar några skakiga steg fram till dig.
När jag står framför dig så vet jag
verkligen att det är du och ingen annan.
Jag sträcker fram min hand och rör dig.
Du tar tag i min hand och håller den mellan
dina händer och ser mig djupt in i mina ögon.
Jag ser rakt in i helt underbara ögon.
Det är dom finnaste ögon som jag har sett.
Du böjer dig fram och get mig en lätt puss på munnen.
Sen står vi där alldeles tysta och tittar på varandra.
Efter ett tag öppnar du munnen och säger,Jag tycker om dig.
Jag tittar på dig och ser att du menar allvar.
Att du inte ljuger att du menar det.
Jag öppnar munnen säger, Jag tycker om dig med.


Har inte gjort mkt idag, har vart till AF och fått en ny tid så de
blir att gå dit den 27/1 ist för den 20/1.
Har även väntat på att sötis ska höra av sig, men de har han ju inte gjort :(
Han som som igår att han skulle höra av sig idag.....
Hoppas han hör av sig senare ikväll annars få väl ja ringa,
o se om han svarar då.

Usch somna inte förens vid 4 imorse :( la mig vid 1 men gick
fan inte o sova :(



Synd att du valde att stänga av mobilen när jag ringde förut. Du lovade
mig igår att höra av dig till mig idag. Väntade hela dagen på att du skulle
ringa eller smsa mig, men fick varken sms eller ngt telefonsamtal av dig :(
Och när jag väl ringer så trycker du av samtalet o stänger av mobilen VARFÖR?? Får väl se om du hör av dig imorgon..  Jag hoppas att du gör de.  Vill ju inte att de ska sluta så här, vill verkligen träffa dig.

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards