fliikkan

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Nathalie - 9 januari 2009 18:54

Nu strular mitt internet explorer oxå :/ så får va inne på mozilla firefox iat, o de funkar ju heller inte som de ska:S kan inte ens lägga in bilder här på bloggen när ja e inne på Mozilla :/ Men hoppas snart att explorer funkar.
Ringde Saras pappa och bad om hjälp, så han skulle skicka ngn fil till mig senare så jag hoppas de funkar då :)

Vill ju lägga upp en bild på min sötis ju ;)  Men får väl vänta till senare och se om explorer funkar, så ja kan lägga in en bild :)

Imorgon blir de att gå upp tidigt eftersom man ska åka med bussen vid 9.40 till Kristinehamn och hälsa på farfar en stund.

Hoppas man kan somna i "normal" tid i kväll, natten till idag somna ja runt 2- ½3 ngn gång. :/  Haft skit svårt o sova dom senaste nätterne vet inte vrf heller :/

Uppdaterar kanske senare i kväll.

Av Nathalie - 9 januari 2009 13:54

Ja då var de fredag igen då, händer inte så mkt idag :P  Har precis skickat iväg ett grattis sms till min bror som fyller år idag. Och jag ska bli faster i juni :)

6 dargar kvar om de nu blir att du kommer den 15 :)

På måndag är det bara 1 vecka kvar tills man börjar jobba lite extra på Hemtex :) Ska bli skönt att ha ngt o göra på dagarna, även om de bara är 3 timmar ja jobbar, så är de skönt att komma hemifrån
en stund.

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards