fliikkan

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Nathalie - 8 november 2008 14:02

Hur får man känslor att sluta känna?
Hur får man ett hjärta att sluta slå?
Hur får man tårar att sluta rinna?
Hur hindrar man en ängel ifrån att gå?



Om du bara visste .....

Jag saknar dej så oerhört mycke...

Om du bara visste! De finns ingen som är lika fin som dej!

Mitt hjärta skriker av smärta! Smärtan över att inte ha dej

här hos mig! Tårarna rinner längst mina kinder, men dör

på mina läppar. Kan du inte bara komma å hålla om mig,

tårka mina tårar? Finns ingen som ja känner mig säkrare med än me dej!

Ingen som förstår mig lika bra du!! Du är min värd,

mitt hjärta, ja mitt allt. Kommer jag någonsin att hitta en lika fin kille som dej?

Kommer ja att glömma dej?

När ska mitt liv börja om?!?!

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards