fliikkan

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Nathalie - 7 november 2008 13:08

Du *** fattar verkligen inte va jag skriver till dej eller?? Du svara på ngt helt annat när man frågar dig ngt.
haha de är fan skrattretande lilla du...  Men ta honom du, jag litar inte på ngn av er 2 längre.. trodde ja iaf kunde lita på
på honom..  Men ska iaf försöka va vän me honom o se om han kanske bättrar sig o slutar ljuga för mig. Men tror inte de kommer o hända. Men under kan ju ske;) Du betyder så OTROLIGT mycke för mig. Om du skulle läsa min blogg så vet du att texten inte är menad till dej iaf. Utan en annan, och ja tror du vet vem :)


Och du är bara för söt;) du vet vem du är(a)

och du *** behöver inte bry dej vem ja menar. Jag vet att du läser min blogg så du lär ju läsa dett eller?
Skulle inte förvåna mig om de är du som suttit o skrivit kommentarerna i min blogg från början, precis när
M och jag hade blivit tillsammans, men kommentarerna sluta ju när jag gjorde bloggen lösenordsskyddad
och de där me o göra fejklunar fattar inte hur den personen orkar hålla på, kanske va du de oxå som satt o gjorde
massa sånna?? Tänkte eftersom de kommer massa sånna fejk sidor fortfarande och e inne o kollar på min sida
stup i ett..


Satt o kollade på Halens igår på lite kläder, hittade lite kläder som man skulle vilja ha

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards