fliikkan

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Nathalie - 3 november 2008 23:13

Satt o kollade lite på olika hemsidor med käder :)  Hitta 3 tröjor som jag tyckte va fina
och som jag skulle vilja ha;) hitta dom på 2 olika hemsidor
Lägger in bild på dom
 




Imorgon ska ja ringa om jobbet som personlig assistent, hon jag skulle ringa idag
fick ja inte tag på så jag hoppas jag får det imorgon.
och på onsdag blir det att gå till af och prata med min handläggare som jag har där.
På torsdag blir de nog bio med Ulrica o se Rallybrudar


Av Nathalie - 3 november 2008 13:14

<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/300243/fliikkan?claim=t9pf8gcuvew">Följ min blogg med bloggkoll</a>


Idag händer det inte så mycket, ska ringa om ett jobb som personlig assistent. Hoppas man kan få lite extra jobb iaf så man har något att göra på dagarna- Börjar bli lite lång tråkigt o inte ha ngt jobb att gå till.

Ska till AF på onsdag o prata med min handläggare som ja har där, får se va hon säger oxå..  Har ju iaf sökt massa jobb men har inte fått ngt svar än på dom senaste jag har sökt.


Nu börjar min nackspärr att försvinna oxå skönt. Har haft de i 3dar :/


Hoppas de går bra på nya jobbet Marcus:)

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards