fliikkan

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Söndag

Av Nathalie - 26 oktober 2008 00:23

Förra torsdagen (16/10) tog de slut mellan mig o Marcus :(
Jag kommer alltid att älskar dig Marcus.  Träffa Marcus en stund nu i fredags<3 :)
Tog en fika o pratade lite :) Saknar dej så jävla mycke så de gör ont :'(
Vill bara ha dig tillbaka.

Marcus tack för att Du finns och att Du är just min vän. Tack för att Du bryr Dig, och Du ska veta att jag bryr mig lika mycket. Jag kommer alltid att finnas här för Dig, dag som natt. Vad som än tynger Ditt hjärta eller, vad som än gör Dig glad.Du kan tala om det för mig jag lyssnar. Och om Du har en hemlighet, så håller jag den tyst. Bara mellan oss två. För mig betyder Du så mycket. Du är så underbar, jag är så lycklig som har Dig som min vän. För Du kan få mig att le, även de dagar som det känns tungt. Jag älskar Dig min vän. Du och jag nu och för alltid Vänner<3 Tack för att du finns Marcus<3


Jag tror inte det spelar någon roll,
hur mycket jag än säger att jag älskar dig,
hur många gånger jag än kramar om dig.

Jag tror inte att du förstår,
när jag säger att du är underbar,
att du är den härligaste människa jag vet.

Jag vill att du ska veta så mycket mera,
hur mycket du betyder för mig,
hur starka mina känslor är dig.
Du kommer alltid betyda mycket för mig.
Och hur du än gör, så kommer du finnas kvar.
Det vi hade var underbart.


Och när alla tårar faller ner på mina kinder,
det är då jag har förstått att det är nu jag ska ge upp.
För mina tårar faller allt snabbare från mina ögon,
jag hinner inte torka bort dom.

Du står där borta på andra sidan vägen,
och ser mina tårar droppa sakta ner mot marken.
Men du gör inget speciellt åt det,
du bara står där.

Du är så rädd att jag ska fälla ännu mer tårar,
för du har en förmåga att få dom komma fram hos mig.
Jag känner hur mina kinder allt mer blir blötare,
tårarna tar inte slut,
dom blir bara fler.

En gång sa du;
”Jag ska aldrig sluta älska dig,
du är det vackraste jag vet!”

Men det sorgligaste var inte tårarna du fick mig att gråta,
utan det var att du ljög och sa:
att du alltid skulle älska mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards