fliikkan

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Elin Sigvardsson- Berätta för mig(vem du är) (en låt)

Av Nathalie - 28 oktober 2008 23:54

Elin Sigvardsson - Berätta för mig (vem du är)


Det finns saker som jag vill reda ut

och jag har på känn att vår bok

kommer att ta slut. Och kan aldrig

läsas igen.
Det har gått så långt men jag vet

att en del kapitel var lögn


Så du måste förstå, vill inte

att du ska gå men du kan inte

stanna hos mig.

Om din lögn består

Så ta nu den chans du får

och berätta för mig

vem du är.


Det är dags att jag ändrar mig

Så mycket tid har gått.

Jag kan inte förändra dig

Jag har kämpat allt för hårt.

För att ha dig kvar.

För att få dig att säga

Vem du var


Så du måste förstå, vill inte

att du ska gå men du kan inte

stanna hos mig.

Om din lögn består

Så ta nu din chans du får

och berätta för mig

vem du är.


Ja gör det för både ditt och mitt bästa

Vi måste gå skilda vägar

Om vi ska mötas igen.


Så du måste förstå, men du vet

Att du inte kan stanna hos mig

Om din lögn består

Så ta nu den chans du får

och berätta för mig

vem du är.

 
 
Ingen bild

sjobas

7 februari 2010 15:31

hejsan, kan du skicka låten med elin sigvardsson berätta vem du är, till mig?
sjobas83@msn.com

 
Ingen bild

emma

2 november 2010 22:45

vart kan man hitta låten? kram

Nathalie

3 november 2010 07:16

Hmm kommer inte ihåg vart jag hitta den låten. Men jag hitta en cover på den låten med Robin Stahl - Vem du är (Elin Sigvardsson) Cover på youtube.

 
Ingen bild

emma

3 november 2010 09:12

Okej! Hör av dig om du hittar den andra. :))

Nathalie

11 november 2010 11:14

det ska jag göra :) Nu har jag hittat låten, har den på dator, om du har någon mail så kan jag skicka låten på mailen om du vill eller över msn?

 
Fia

Fia

23 september 2012 17:36

Väldigt länge sen man har du kvar låten? Skulle gärna vilja ha den i så fall :-)

http://trustlovehope.bloggplatsen.se

Nathalie

23 september 2012 22:02

Vet inte om kommentaren jag skrev i din blogg kom fram. Men jag har låten på datorn. har du någon mail så jag kan skicka den till dig? Svara helst me en kommentar i min nya blogg http://www.nathaliesivertsson.devote.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards