fliikkan

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Helgen

Av Nathalie - 13 oktober 2008 01:05

Har vart en jätte mysig o trevlig helg hos mamma me älsklingen :)
Fredag: Marcus kom o hämta mej runt halv 5, då åkte vi till min morbror i kr.hamn o lämna ngr spel som han skulle få köpa av marcus sen åkte vi vidare till mamma kom dit runt kl:20 tror ja, åt lite då sen gick vi upp till mammas granne en sväng, fick en jacka mamma beställt åt sig och mig, ska ta kort på den ngn dag o lägga in.. Marcus o jag va inte kvar uppe hos grannen så länge eftersom vi va trött o älsklingen hade ont i huvudet så vi somna runt halv 11.
Lördagen: Var vi till mammas jobb och till köpcentret o  kollade lite, Marcus hitta en skit snygg tröja som ja köpte åt honom :) han passa skit bra i den :)
Söndag: Var vi ute en stund älsklingen klippte gräsmattan, ja kratta lite löv, sen kollade vi på  film o ja diskade, senså hämtade vi mamma på jobbet, så åkte vi hem runt kl 20
så kom hem till kga runt 22.30
Älskar dig mest av allt Marcus


När vi ligger i din säng och bara håller om varandra, det är sånna stunder som man inte kan tänka på nåt annat. Det vi delar älskling , det kallas 100% äkta kärlek, jag e lyckligast i världen , när jag har dig i min närhet. Du frågar mig alltid varför jag ler, grejen är den att det är du som får mig att le. Det är du som får mig att skratta. Du är det absolut bästa som hänt mig. Jag hoppas att du fattar, att det skär utav känslan saknad när du inte är här. Jag vill höra dina hjärtslag, jag vill känna på din kropp! Fan jag är så jävla glad! Att det var just DIG jag fann. Du är den enda delen av mitt hjärta, den enda delen av mitt sinne! Du är den ende som lever där inne. Jag älskar dig<3 Varje stund med dig känns precis som ett paradis!Jag vill spendera resten av mitt liv med just dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards