fliikkan

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Onsdag

Av Nathalie - 1 oktober 2008 19:34

Idag har jag vart till Kr.hamn o vart me sara, vi tog en fika på stan sen gick vi hem till henne o tog de lungt satt o prata o kollade på film trevligt :)
Väntar på att älsklingen ska ringa oxå :)

På fredag ska jag på farmors begravning :( Sen på kvällen kommer älsklingen hit :) Får se va vi hittar på i helgen,
på tisdag ska vi iaf på markand.. Och nästa fredag åker vi till min mamma och är där över helgen ska bli trevligt. Se om dom fått in ngr nya kläder där mamma jobbar.  Ska se om jag hittar ngr jeans/tröja till älsklingen oxå..

Saknar dej så mycke farmor :(
Farmor som ung




Marcus denna månad som jag har fått vara med dig har varit den bästa i mitt liv. Jag har alltid trott att det bara var på film som man kunde älska någon så här mycket som jag älskar dig. Du förgyller mig vardag, du är solen i mitt liv. Inget skulle vara desamma utan dig. Jag skulle inte ha någon som man kan krama när man är ledsen, ingen man skulle kunna dela sin glädje med på samma sätt, ingen som ger en knuff i ryggen när man har det jobbigt, jag skulle inte ha någon att öppna upp sig för och kunna prata om precis allt. Du betyder så oerhört mycket för mig. Bara av att se dig, känna din värme och lukt får hjärtat att slå flera gånger snabbare. Du är alltid så snäll och omtänksam och jag är lyckligt lottad som får vara med dig. Du kunde välja precis vem du helst och du valde mig. Jag kunde först inte tro att det var sant, men efter fem månader så börjar man förstå att en så underbar kille som du är, faktiskt kunde välja mig. Jag kommer alltid att minnas första gången vi träffades, första gången vi kysstes. Det får allt att smälta. Du kan få den kallaste vintermorgon att kännas som sommarens varmaste dag, allt genom att bara titta på mig. Jag vill aldrig förlora dig, du betyder alldeles för mycket för att jag bara skulle låta dig försvinna ur mitt liv. Jag blir bara mer och mer förälskad i dig för var dag som går. Jag önskar av hela mitt hjärta att alla mina känslor till dig är besvarade. Jag Älskar dig, Marcus Nilsson, av hela mig hjärta och ser fram emot att tillbringa många månader/år med dig.
Jag Älskar Dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards