fliikkan

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Lördag 24/9-2011

Av Nathalie - 24 september 2011 18:28

Idag har jag vart på Åtorpsmarken :)

Blev o köpa lite marknadsgodis och så hittade

jag en jacka :) Denna jack blev de :)

      


Farfar har även vart här idag :) Nu ikväll händer de inte

mycket blir bara lugnt, får se om man får jobba imorgon på dan.

På kvällen blir de hem till Therese som ska ha ljusparty. Får se om

jag hittar ngt o köpa :P 


Hoppas alla har haft en bra lördag!


Pappa köper en lögndetektorrobot som slår folk när dom ljuger. Han bestämmer sig för att testa den till middagen. Till Sonen, -vart va du i dag?" Sonen säger "på skolan pappa." Roboten slår sonen! "-Ok, jag såg en dvd hos min vän!" "Vilken dvd?" "Toy story". Roboten slår sonen igen! "Ok, det var en porrfilm" ropar sonen.
"Vaa!!! När jag var i din ålder visste jag inte vad porrfilm va" säger pappa. Roboten slår pappan! 
Mamma ler "hahaha! Han är helt klart din son." Roboten slår mamma!



Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet.
Plötsligt frågar Nasse:"Puh, vi har fått två händer för att hålla. Två ben för att gå. Två ögon för att se. Två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta?"
Puh tänker en liten stund och svarar:"Nasse, det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan, som vi själva måste hitta" ♥

 
 
Evy

Evy

27 september 2011 12:45

ja jo då den gick allt å titta på hehe den var lite små kul :D på sätt å vis den filmen hehe

http://MyBloggNotYours.bloggplatsen.se

Nathalie

29 september 2011 11:36

Ja de är den :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards