fliikkan

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Nathalie - 14 september 2011 21:11

Varför kan jag inte sluta tänka på dig??

Varför kan jag inte sluta tycka om dig?

Du säger att ni två inte är tillsammans, och att de inte

är du som har ändrat på fb att ni två har ett förhållande. 

Vem har då ändrat det på din sida?? Varför skriven hon som hon gör då,

till dig på fb? Vill så gärna tro på dig, men jag kan tyvärr inte de..

Du vill att jag ska komma på din inflyttningsfest som du ska ha.

Men kommer hon va där då?? Vet inte om jag vill komma dit isf. 

Jag vill träffa dig, och prata med dig. Då kanske jag kan se på dig,

om du ljuger eller inte! 


Om du vore mina ögon, så skulle du ha sett de jag såg.
Om du vore mina läppar, så skulle du ha känt de ja kände.
Om du vore mina känslor, så skulle du ha vetat hur mycket
jag verkligen tyckter/tycket om dig.

 

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards