fliikkan

Alla inlägg den 29 april 2008

Av Nathalie - 29 april 2008 18:39

Hade bara 2 lektioner i dag gött de :D  Var på stan efter skolan med Ulrica fick nya skor av henne snällt :) Sen har jag bara tagit de lugnt gjort lite läxa som inte alls e så roligt o göra :/ men måste göras.  Inte många dagar kvar nu tills man åker till Tallinn me dom i klassen ska bli trevligt, sista dagen i skolan imorgon för denna vecka sen, är det bara en skoldag nästa vecka :) efter som de är Tallinn mån-tors. Ska ta me kameran dit o ta lite kort oxå, som jag sen kommer lägga upp på bilddagoken.
Ska bli så jävla roligt att du kommer den 5 Juni Emil :D

Till en viss person:

(Player)
Du är inte värd att gråta för varje kväll
Du är inte värd att

tänka på varje sekund
Du är inte värd allt guld och silver på jorden
Du är inte ens värd en femöring
Men jag kan ändå inte sluta att tycka om dig





Det är tid att glänsa den 5 Juni 2008 när jag och min klass HP 3 på Bregårdsskolan i Karlskoga.
 Våra drömmar är inom räckhåll och möjlighetern är oändliga.
Nu är det tid för oss att bli de människor vi alltid ha velat bli.
Världen är er. Ni är här.
Ni är viktiga, världen väntar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards