fliikkan

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Nathalie - 24 april 2008 16:48

Har det nu vart i några dagar :) Hoppas de kmr va lika fint i helgen, för imorgon kmr Sara hit vi ska på tivolit en sväng  se va de finns för något där på lördag ska jag med henne hemm, vi ska till hennes föräldrar o grilla och bada badtunna :D Så får hoppas det är fint väder då..

Längtar som fan nu till studenten 6 veckor kvar idag :D Och snart åker man till Tallinn oxå med klassen 1vecka kvar på måndag. Hoppas de är lika fint väder där då.

Idag har man inte gjort så mkt skolan framt ill ca halv 3 sen bara vart hemma o tagit de lugnt sen vart ute o gått en sväng i det härliga vädret.

Varför ska du va så söt o go för? Vill ju inte börja gilla dej igen, har redan gjort de en gång o de var ju tydligen ett misstag. men vänner är vi iaf och de är jag glad för :D

Nu ska jag kolla klart på Spårlöst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards