fliikkan

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Nathalie - 22 april 2008 16:41

I går tacka jag då nej till ett jobb i Oslo, eftersom jag var tvungen och fixa bostad själv + skattekort, de är ju inte de lättaste och hitta en bostad i Oslo. Så de får bli Norge i Okt ist med Emma :).. 

Sitter på lektion nu, utan lärare hehe, så de blir ju inte så mkt gjort på lektionen då.  hade massage första lektionen gött var de :D Slutar vid 12 idag gött de:) då blir de nog hem och sätta sig på balkongen o sola, så man e lite brun till studente. Längtars om fan dit


Ibland när jag saknar dig så tänker jag
på oss och alla minnen som vi delar.
Ibland när jag tänker på dig så känner
jag hur mina tårar faller ner för kinden

Saknar tiden med dej ibland, saknar din närhet,
den tygghet jag kände me dej, ditt skratt. 
Alla dom gånger du visade att du brydde dej. 
De är väl bara låta tiden ta sin tid.
Hoppas att du kommer tillbaka

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards