fliikkan

Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Till dig

Av Nathalie - 10 maj 2008 22:34

Det som skulle göra mig jävligt glad/lyckig, är om du gav mig en 2:an chans att de blev vi 2 igen. Du var/ är det bästa som hänt mej. Jag kommer ALLTID att älska dig.  Men jag vet inom mej att de aldrig kommer bli vi 2 igen. Är glad av att få ha dej som vän iaf :) de betyder grymt mycket ska du veta. Eftersom jag fortfarande tycker om dej så måste ju de betyda, att jag verkligen älska dig. Och de gjorde jag verkligen oxå, har aldrig älskat någon så mycket som jag älskade dig.  De betyder så jävla mycket för mej att du kommer den 5 juni, längtar som fan dit, bara få ge dej en kram kommer kännas så jävla bra.. Jag tror att jag alltid kommer hoppas att de en dag ska bli vi igen. Kanske e fel att känna så? :S Men jag kan tyvärr inte bestämma/styra över mina känslor o så.  Tycker om dej så jävla mycket fortfarande </3  


Har du någonsin känt lyckan
Av att få den du älskar
Att få kalla honom sin egen
Och att han har valt just dig

Har du någonsin varit så kär
Att du tänker på honom dag och natt
Hur hans röst låter när han pratar
Hur det känns att vara nära honom
Hur han luktar och smakar

Har du någonsin känt osäkerheten
Som endast den du älskar kan orsaka
När du frågar dig själv dag efter dag
Om hans kärlek är lika stark som din

Har du någonsin känt rädslan
Av att din kärlek ska vända dig ryggen
Att du blir lämnad ensam kvar
Övergiven med tårar som bara rinner

Har du någonsin känt lättnaden
Av att du har haft fel hela tiden
Att du är den enda för honom
Att du är den han vill ha

Har du någonsin känt sorgen
Av att din värsta farhåga besannades
Att den person du har gett allt
Ger allt till någon annan
Någon annan än dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards