fliikkan

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Nathalie - 19 maj 2008 22:41

Fredag: Gick till Fredrik efter skolan, eftersom jag skulle me han till Dfs och möta Liza vid typ 17, när hon kom så åkte vi hem till Fredrik så hon kunde lämna sin väska, efter de gick vi hem till mej en stund :) Satt o snacka lite.^

Lördag:  Var med Liza och Fredrik hela dagen ;)  tog de bara lugnt kolla på film o snackade. jag snacka lite me Emil i tele:D  hehe

Söndag: Liza smsa mig vid 9 o undrade om jag va vaken hehe men vif 1 ringde hon o väckte mig. Så va bara o gå upp o göra sig iordning och gå bort till henne o Fredrik. Sen gick vi hem till mig o åt lite mat. Sen hem till Fredrik igen.  Satt bara o snacka, bel att Liza o jag delade på en pizza innan Andra Avenyn var. Snacka lite me Emil i tele igen ;).



Just nu sitter jag i skolan o har lektion konferens & reception, slutra vid 11.30 idag :) Blir väl o va med Liza o Fredrik en stund, sen måste jag plugga :( hra turism prov imorgon + 2 prov på fredag usch..
Imorgon blir de att åka in till örebro o träffa Emil♥ :D, fan va jag längtar alltså ;)

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards