fliikkan

Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Nathalie - 1 maj 2008 22:30

Känns som söndag idag:/

Idag har jag nte gjort mkt bara vart hemma o tagit de lugnt kollat på film o snackat me folk på msn.  Och fick reda på att **** fortfarande tycker om mej :) Men jag tror inte de kmr bli han o jag igen :/ Men är glad att han o jag är vänner iaf  de betyder mkt för mej :)

Jag kommer ALDRIG glömma den dagen då jag träffade dig Redan då så viste jag att där var något. Men jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle vara något så förbannat sjukt underbart. DU är/var så jävla underbar! Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig? Du finns/fanns alltid där. Du fick mig att må så jävla bra. Jag älskade dig mer än något annat. Det var du som fick mig att inse vad riktig kärlek är för något. Jag hade aldrig haft det så bra med någon annan som jag hade med dig du fick mig att må så jävla bra.

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards