fliikkan

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Tisdag 21/2-2012

Av Nathalie - 21 februari 2012 20:23

Natten mot söndag så fick jag magsjukan :/ usch, har klarat mig från de i ca 10år, men som tur var

så hade jag bara de i söndag, igår mådde jag bra igen och fick behålla det jag åt under dagen. Så idag var jag till skolan hade vård och omsorg.  Inatt blev man väckt av grannen snett ovanför, han hade blivit utelåst av sin tjej så han stod och skrek att hon skulle släppa in honom, sen så hade han slagit sönder ett fönster ner i trappuppgången och det lät även som han kasta något i golvet oxå, sen så har han tydligen tagit bort litsten (eller va de heter) vid sin dörr! Polisen hade iaf vart o hämta honom i natt, men dom behöll honom inte länge. För vid 10 imorse hörde jag honom skrika inne i lägenheten.. Men hoppas få slippa honom snart, för hans tjej har sagt till gn här i huset att dom ska flytta till skövde 1mars, hoppas de stämmer!!!


Imorgon har vi självstudier så blir o sätta igång med psykologi uppgiften som ska in.. och även kompletera en uppgift..  Annars blir det lugnt imorgon.. Den 2 mars blir det och åka o hälsa på mamma över helgen.


Blir och kolla på Big brother ikväll jag hoppas att Hanna W blir den första som får lämna huste, fy fan vad jobbig hon är!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards