fliikkan

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Nathalie - 15 februari 2012 21:05

Usch vad trött jag är idag, hade själv studier idag men bel och gå till skolan ändå och göra klart ett

grupparbete som ska in på måndag så de blev en hel sag i skolan idag. Blir en hel dag i skolan imorgon och på fredag oxå.. Imorgon blir de psykologi och samhällskunsap, på fredag samhällskunskaps prov och sen alternativ medicin då blir de massage :) I måndags på alternativ medicin så blev de fotbad och taktil massage :)

 




Haha har äntligen lagt in två video klipp på datorn och även fått ljud på dom :P

Sist jag testade och lägga in video klipp från mobilen till datorn så fick jag inge ljud

på klippen, men funka nu när jag testade i VLC :) Så här kommer 2 klipp, det första är från förra

året när det var putte i parken, jag står på balkongen och spelar in, det hörs rätt bra ifrån där dom spelade.

Det andra klippet är i trappuppgången över mig, grannen snett över mig spelar hög musik, det hörs på videon att han spelar högt, tänkt er då hur det hörs hemma hos mig när han spelar och jag bor snett under honom!

från putte i parken förra året!

 


Grannen spelar musik!


Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards