fliikkan

Alla inlägg under augusti 2008

Av Nathalie - 15 augusti 2008 12:44

Skön o va ledig, vakna runt 12 :) Ringde pappa o hörde om vi hade fått svar från Norge och de hade vi fått. Fick inte jobbet denna gången :/men dom skulle spara ansökan ifall dom söker folk lite längre fram :)  ¨Får nog svar från jobbet i Örebro oxå i början på September. 

Inte många dagar kvar nu tills ja kommer hem til Karlskoga :)


Dig måste ja träffa när ja har kommit hem sötis (a)
Du verkar vara helt underbar ju :$


Kanske dags och äta lite frukost nu hehe

Av Nathalie - 13 augusti 2008 21:12

Idag är det tydligen vänsterhäntarnas dag hehe
 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3092780.ab

idag har ja jobbat 13-20, var inte så jätte mkt folk men klockan har gått fort ändå :)
Inte många dagar kvar nu på jobbet, slutar på tisdag 19/8. Är ledig nu 2 dar ska bli skönt.
Kännas att man har jobbat, e helt slut, så ska vila dom här 2dagarna som ja kmr o va ledig, sova ut
så man e pigg sen igen när man ska jobba Lördag- Tisdag.

Snart så flyttar farmor o farfar oxå till en minder lägenhet, men dom flyttar inte så långt bara till trapp uppgången bredvid
där dom bor nu :) Har fått lite grej av dom oxå: Tårtfat, ölglas, handdukar :)
Så har jag fått lite tröjor av pappas tjejs systerdotter, så ska prova de när ja kmr hem på onsdag :)
Åker me tåget från Ch-berg 09.17 o e hemma i Kga 11.30 :) Tur att pappa möter mej vid bussen i kr-hamn
på onsdag så slipper ja bära min resväska hehe (a)

Till dej, Du betyder mycket för mej

Du fick mig att bli lycklig.
Tankarna finns kvar.
Aldrig kommer jag glömma.

Tiden tillsammans var underbar.
En dröm jag då tog som en självklarhet.
Jag insåg aldrig vilken tur jag hade.

Du fick mig att må bättre.
Du fick mig att våga tro.
Nu finns bara minnen kvar av dig och mig.
I mitt hjärta finns du bevarad för evigt.

Av Nathalie - 11 augusti 2008 19:20

Vart ledig från jobbet idag :) Så har vart till köpcentrumet inne i Charlottenberg o shoppat lite. Sen vart till Norge (Magnor) och tagit bort mina akrylnaglar.  Så har jag hämtat ut tåg biljetten hem åker hem den 20 aug, så är hemma i Karlskoga vid 11.30 nästa onsdag :) 
Ska bli skönt och komma hem o få träffa alla kompisar igen, har inte vart hemma sen 25 Juni :/

Söker jobb för fullt gör ja oxå,  väntar på svar från Norge nu, ska få svar denna vecka :)  Har även sökt jobb inne i Örebro på     får se om man får ngt svar där ifrån, men får nog inge svar förrens i början på sep efter som sida dagen för ansökan är den 29 aug.  Här även sök jobb på Kronhallen i Karlskoga. Bäst o söka massa jobb nu så man kanske har ett jobb sen till hösten så man slipper gå hemma hela dagarna o inte ha ngt o göra.

Hehe var på Zoo idag oxå, men glömde kameran hemma :/ Såg massa söta apor, pappegoja, Krokodiler, näsbjörn, ödlor och ormar.

Nu ska ja duscha och sen kolla på tv :)

Av Nathalie - 3 augusti 2008 22:59

Det har vart idag på jobbet. Börja med att ja kom till jobbet vid 12. Ja o Andree skulle fixa vid lösgodiset, Elin o Kim stod i kassan. Vi höll på o fixa lösgodiset när vi bara ser att de börjar forsa ner vatten över godiset kollar upp mot taket och ser att ett vattenrör gått sönder. Skyndar oss att stänga alla lock till godiset, Elin försöker få tag på en rörmokare, får tag på en till slut som kommer til jobbet och fixar röret. Har hela golve fullt med vatten ca 1-3cm. Var bara att stänga affären, och sen stå med skrapor och få bort vattenet ut till lagret där vi har ett hål som vi kunde skrapa ner allt vatten med. Körde även med skurmaskinen så den tog upp lite vatten + en dammsugare som tog upp vatten. När vi äntligen fått bort allt vatten s¨var de bara att börja ta bort de lösgodis som blivit förstört och sen torka upp allt vatten där på. Sen kom de 2 killar från ett ställe i Karlstad med 3 fläkatar som vi fått hyra som ska torka upp lite nu under natten.
Får hoppas att de inte händer en gång till.

Ingen vanlig arbetsdag hehe..

Är ledig imorgon iaf skönt de, för sova ut då:)

Av Nathalie - 2 augusti 2008 23:02

Jobbat idag 10-18, ska jobba imorgon oxå 12-20 :/  men e iaf ledig måndag sen jobba fram till torsdag och sen jobba lördag oxå..   vill hem till Kga nu har inte vart hemma sen slutet på juni början på Juli..  och Mamma har druckit sen i måndags börjat bli väldigt irriterad på de, men hon lyssnar inte när man säger till henn hon säger bara: mm, va du tjatar, va du e irriterad m.m.  Har till o med sagt till henne att jag åker hem snart om hon håller på o dricker men  hon verkar imte bry sig..  men får iaf åka hem om 2 veckor :). Då han hon dricka så mkt hon vill då bryr ja mej inte..


Har haft skit roligt dom 2dagarna mammas bror o hans sambo var här ons-fre:) Dom åkte hem i fredags morse.

Ska nog sova nu så ja blir på bättre humör..

Du e så söt :)

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards