fliikkan

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Nathalie - 19 augusti 2008 19:31

Så var de sista dagen på jobbet idag :( Men ja lovade Elin att komma in o hälsa på när ja e i Ch-berg nästa gång.
Så snart ska ja packa de nödvändigaste som ja behöver me mej hem, resten tar min morbror hem åt mej på söndag :)

Kommer kännas konstigt o inte ha ngt jobb o gå till nu :/ Får hoppas ja hittar ngt snart. Men Emma kommer kanske till mej på fredag då ska vi snacka om jobb o se om de finns ngt i Norge :)

Av Nathalie - 19 augusti 2008 11:14

på jobbet är det idag :/ Ska jobba med Elin så de är bara hon o jag som jobbar idag. Får se om de är lika lite fok idag som det var igår. Kommer känns konstigt och inte ha ngt jobb o gå till nu på dagarna när man har vart van o ha de i 2mån. 

Hoppas vi har löst tjafset som blev.  Om du nu är seriös det hoppas ja att du är!
Men blir de mer så skiter ja i allt, o då kanske en person blir glad.
Vill verkligen träffa dej, ja e iaf seriös!!

Åker hem imorgon, ska bli skönt och komma hem igen :D
Slipper ta me resväskan hem imorgon, min morbror skulle
komma till mamma på fredag, så han o hans sambo skulle ta
me den hem åt mej på söndag ist:) skönt o slippa dra den på tåget.

Nu ska ja äta frukost o göra mej iordning för jobbet.


Saknar dej Lage

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards