fliikkan

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Hemma

Av Nathalie - 20 augusti 2008 14:58

igen i Karlskoga är ja nu :D Kom hem runt halv 12 :) Så är lite seg nu gick upp vid halv 8 imorse:/
Så imorgon blir de att gå till Ams då, sen på fredag kmr Emma hoppas ja :) Får se va hon o ja hittar på kanske åker
ut o åker en sväng nu när hon har körkort :)

Är skönt och va hemma igen efter ca: 2mån i Eda


Denna låten skulle Lage ha haft på sin begravning men blev inte så :/


Ljus och värme


När mörkret nu sjunkit ner
Går ja stilla genom rummet
Och många känslor drar i mig
Vad ska framtiden ge?

För det arvet du ska bära kan bli tungt
att ta med sig, kommer frågor
kommer klander, kommer misstanke
om svek?

Solen som gick ner i kväll
den ska skina för dej kära
Och fågelns frihet ska nog
visa väg.
Och det ska bli
mycket ljus och mycket värme
tro och hopp de får du med dig


Många tårar, tunga stunder
är jag rädd för att det blir

När solen jagar natten bort
så kryper du in till mig.
Jag gömmer alla tunga
tankar som var där igår.

I liv och skratt du frågar mig
om regnet, om solen.
Och svaren som jag ger dig
hade inte jag igår


Solen som gick ner i kväll
den ska skina för dej kära.
och fågelns frihet ska nog
visa väg. Och det ska bli
mycket ljus och mycket värme
tro och hopp de får du med dig


Många tårar, tunga stunder
Är jag rädd för att det blir

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards