fliikkan

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

hmm

Av Nathalie - 16 januari 2012 20:38

En sak jag stör mig på ganska mycket är när folk ljuger, det spelar ingen roll vad det handlar om eller

vem det är som gör det, det är lika störande ändå! En annan ska jag stör mig på är människor som "leker" med andra människors känslor, och med "leker" så menar jag att dom ljuger dom rakt upp i ansiktet och säger tex "jag tycker om dig" men sen är det bara en lögn, endast för att få oftast sex. Jag menar kan man inte få ligg på ett annat sätt? Och om inte det är möjligt så får dom väl köpa sig en **** eller något! Så himla svårt är det inte, och om man är så  desperat efter ett ligg så behöver man väl inte såra en annan människa och dra in hans/hennes känslor i sin lek?


Det behöver man verkligen inte göra!


Det finns människor som faktiskt söker riktig kärlek här i välrden, och som inte alls bara vill ha ett ligg. Och om man säger till en annan människa att man tycker om den personen, är det då meningen att den ska tro att man ljuger och bara vill ha sig ett ligg? Nej, det är sjukt att man ska behöva vara osäker eller och vara rädd för att en person som säger "jag tycker om dig" bara vill ha dig i säng.

 

 
 
evy

evy

18 januari 2012 09:32

bra skrivet där! nej det kan ja hålla med dig om.. så ska det verkligen inte vara.. det ä sjukt att det finns sånt fôlk som ljuger med att säga så bara för att vilja få sig ett ligg.. om de verkligen ska säga att de gillar pesonen ska de verkligen mena det oxå å vara ärlig UTAN att ljuga! annars är de inget värda å ha!..

http://MyBloggNotYours.bloggplatsen.se

Nathalie

18 januari 2012 13:34

Nej det ska ju inte vara så..Ja man ska verkligen mena de om man säger till någon att man tycker om den personen! Nej dom är inget och ha då, när dom ljuger!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 12 juli 2012 13:06

Bloggar  nu på devote http://nathaliesivertsson.devote.se/

Av Nathalie - 29 juni 2012 22:09

Nossa, nossaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Delícia, delíciaAssim você me mataAi se eu te pegoAi ai se eu te pego Sábado na baladaA galera começou a dançarE passou a menina mais lindaTomei coragem e comecei a fal...

Av Nathalie - 28 juni 2012 19:07

    Den 24 Aug blir de nog Logen och se Top cats :))   Har vart en bra dag på jobbet idag med, de är de varje dag :)) ...

Av Nathalie - 27 juni 2012 20:33


Idag blev de och jobba mellan 7.30-14.00 :) Efter det blev de stan en sväng, var till apoteket och köpte solskydd och after sun gel kan va bra och ha när man ska åka till Grekland. 32 dagar kvar tills man åker :)  Var även ner en sväng på Karlsko...

Av Nathalie - 26 juni 2012 11:49

Man sir' at over skyerne er himlen altid blåDet kan være svært at forstå når man ikk' kan se denOg man sir' at efter stormens pisken, kommer solen fremMen det hjælper sjældent dem der er blevet våde For når vennerne forsvinder og når livet...

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards