fliikkan

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Nathalie - 26 juli 2011 22:52

I söndags kom pappas bror o hans tjej hit,var ute o åt på kvällen

trevligt var de :) Var ledig igår och har vart de idag med. Imorgon

blir de jobb mellan 15.45-21.00 efter de blir de hem lite snabbt

innan Therese hämtar mig. Imorgon kväll eller tidigt på torsdag morgon drar vi

till Ullared och blir där till söndag, blir o tälat på campingen där :) Så igår fixa jag en skiva med massa bra musik så vi har ngt o lyssna på i bilen :) Får hoppas att de inte regnat något när vi är där, annars blir de o sova i bilen. Ska iaf bli roligt o komma till ullared, har inte vart där på flera år! Imorgon inna de bglir jobb, så blir de o packa de som ska med.


Blir inte hemma många dagar när jag kommer hem på söndag igen. Jobbar nästa måndag och tisdag. Sen på onsdagen åker jag o hälsar på mamma i Eda och blir där ons-sön. Sen är e inte länge kvar tills jag börjar plugga till uska. 


Hoppas alla har haft en bra dag! Bloggar mer när jag kommer hem från ullared :)

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards