fliikkan

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Nathalie - 22 juni 2011 21:30

Idag har jag vart till jobbet och fått delegering så nu får jag ge medecin,

när jag jobbar. Det var en sommarvikarie som ringde till mig förut idag och frågade om jag ville jobba åt henne den 2-3 juli för hon ville va ledig. Självklart sa jag ja, så hon jobbar ist för mig den 6-7 aug, så den veckan e jag lång ledig jobbar bara måndagen och tisdagen den veckan sen jobbar jag inte förrens den 8 aug igen..


Imorgon blir de ner till elgiganten och köpa ny mobil efter de blir de till kicks

och köpa hårfärg, ska köpa avfärgning + en blong hårfärg:P Efter de blir de hem till Therese en sväng, så hon får hjälpa mig o färga håret o klippa min lugg. Jag ska även färga hennes hår :)


Kolla denna video, denna tjej lär ju aldrig glömma hur hennes kille fria till henne,

hon lär heller inte glömma bröllopet :)



Hoppas alla har haft en bra dag :)

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards