fliikkan

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Nathalie - 16 mars 2011 11:38

Nu var det ett tag sen jag skrev. Men har vart sjuk var sjuk från torsdag morgon 3/3 till söndag 6/3, låg bara i sängen o sov nästan hela tiden hade ont i halsen, huvudet och i lederna :/ Men på söndagen började jag må bra igen så var iväg till praktiken på måndagen igen :). Har även fått förlängt på praktiken så ska va där till 30 april :) I måndags (14/3) åkte jag hem till Therese, blev o käka pizza, kolla på film, fotbad och kolla på big brother 24-7 :P Blev även o kolla på de igår innan jag åkte hem igen. Just nu gör jag inte så mycket ska iväg till praktiken sen börjar kl 15 idag.


Och jag saknar R :/ Får väl se när han o jag ses igen, beror på när han hör av sig.. Är ju inte bara jag som ska höra av mig. Snacka lite med han på fb chatten i fredag o då sa han att vi kunde ses som igår.. Men när jag smsa honom i måndags o frågade om vi skulle ses eller om vi skulle skita i de, så skrev han bara att han inte kunde.. Men men.. får väl se när han hör av sig o vill ses igen..


Hoppas alla har haft en bra helg :)

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards