fliikkan

Alla inlägg under januari 2011

Av Nathalie - 7 januari 2011 22:15

Ja vad är kärlek? :P

Kärlek kan vara så mycket, man kan känna kärlek

till sina föräldrar, vänner och sin pojkvän/flickvän.


To truly love something, you must first give it a chance to fail.

If it survives, it is going to be stronger than ever.


Av Nathalie - 6 januari 2011 18:08

Till frukost blev de varm oboy och en macka me skinka på :)

Sen vid halv 1 blev det o gå hemt ill ulircas föärldrar o äta mat då blev det kalkon, potatis, sås o grönsaker :) Blev även lite fika efter maten cola (för min del) och kakor. Nu ikväll blir det nog bara en eller två mackor med skinka på o ett glas oboy :)

Av Nathalie - 5 januari 2011 11:18

Jag har bra kontakt med både mamma och pappa.

Pappa har jag bott hos sen jag var liten. Mamma bor ca 18 mil här ifrån, är och hälsar på henne någon gång ibland, men pratar i tele nästan dagligen med varann.


Mamma flyttade till charlottenberg när jag var 8 år tror jag, om jag inte minns fel.


Pappa bor jag hos, blri o flytta hemifrån den dagen jag har ett jobb.

Av Nathalie - 4 januari 2011 19:22

Min första kärlek var en som heter Robert    Tycket verkligen om honom

men tyvärr så höll det inte så länge mellan honom och mig. Hade inte så mycket kontakt med varann efter att det tog slut. Men fick kontakt i Aug 2010 igen, men den kontakten höll inte så länge heller..


Robert :P

 


Av Nathalie - 3 januari 2011 22:45

Jag föddes den 2 sep 1988 på Karlstad BB.

Jag är från Kristienheman , har även bott i Gävle när jag var ngr månader
bodde där tills jag var 1 år, då flyttade pappa tillbaka till Kristinehamn. Flyttade till Karlskoga när jag var 16 år eftersom jag skulle börja gymnasiet här.


Gick handelsprogrammet på gymnsiet, efter att jag hade tagit studenten åkte jag

hem till mamma som bor i Charlottenberg och var där i 2mån hade sommar jobb i en godisbutik. Annars har jag bara sökt jobb sen jag tog studenten fram till Aug 2010 när jag började plugga på komvux, har läst upplite betyg, slutar på komvux den 11 Jan -11. Sökten in till omvårdnad men kom tyvärr inte in :/ Jag vill jobba med människor..

Av Nathalie - 3 januari 2011 22:43

Tänkte prova det där med lista så får väl se om jag klarar av de   


♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner. 
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Av Nathalie - 1 januari 2011 22:16

I torsdags åkte jag hem till Therese :) Blev o kolla på film o ta de lungt.

Igår blev det lugnt låg o kollade på film och käkade ostbågar, vi hade tänkt o bara va hemma igår o ta de lungt, men bevl ist att vi åkte in till Kga på fest, trevligt var det :) kom hem runt halv 2 på natten. Vakna runt 10 idag blev o käka fruksot o kolla på film hehe. Kom hem vid ca halv 7 idag har inte gjort så jätte mycket har vart bort i Ulricas lägenhet eftersom farfar är där :) Så imorgon blir det o g¨å bort dit o äta mat innan farfar åker hem. Ska väl kolla lite på på matten imorgon o se om jag kan det som man ska kunna till det nationella provet jag har på måndag. Ska även läman in en lapp på komvux på måndag att jag inte ska läsa psykologi och engelska denna termin.. Så blir och gå till AF den 12 o skriva in sig som arbetssökande igen.. Får se om man får ngt jobb detta år då :P


Hoppas alla hade en bra nyårsafton igår :)


En bild på mig från igår

 

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards