fliikkan

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Nathalie - 21 november 2010 21:37

Vart hos Therese hela helgen :) I fredags åt vi tacos hemma hos
hennes mamma, efter det åke vi in till Örebro o kollade på när hennes
bror spelade amrikansk fotboll och dom vann :) När vi kom hem
till Therse igen blev de och kolla på tv en stund innan vi somnade.
 Igår lördag åkte jag hem en sväng o passade på o plugga lite medans Therese var hem till Emma o lämnade grejer. Efter det kom Therese o hämtade mig och vi åkte hem till henne blev o käka lite mat och kollade på en film som heter wild things 3,

den var bra efter filmen blev de o kolla på filmen som gick på tv 4 vid halv 10 den var roligt :) Åkete hem från Therese vid 15 tiden idag. Har pluggat lite idag med, och tagit kopior på mina betyg så jag kan söka in till omvårdnadsutb imorgon :)


I veckan händer det väl inte så jätte mycket, ska in till kr.hamn på
tisdag o hjälpa farfar. På torsdag får jag pengar så blir o kolla efter julklappar
har iaf nästan 3 julklappar klara :)


Hoppas alla har haft en bra helg!

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards