fliikkan

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Nathalie - 15 september 2008 16:43

I torsdags kom älskligen hit efter att han slutade jobbet:) tog de bara lugnt då, sen på fredag morgon åkte han till jobbet o sen kom han hit igen efter jobbet :) så han åkte hem imorse :( Men jag åker till honom imorgon o är där till fredag:D och då åker vi hem till mej, för på lördag ska vi in till farfar en sväng, sen träffa mamma en stund, sen hem till Sara och Kalle på lördag kväll ska bli trevlig,

I fredag så dog farmor:( Kändes skönt att marcus var här då när ja fick reda på de. Du finns verkligen alltid här för mej älskling är så glad för de. Längtar så tills vi flyttar ihop<3

Lördag: Då åkte vi in till örebro låste upp marcus ena mobil så nu har jag den :) så var vi till guld fynd och där  köpte jag en vas, 3ljushållare i glas, 2st värme ljus, sen åkte vi till marieberg o kollade lite, efter de blev de Ikea :) sen åkte vi hem o bara tog de lugnt kollade på film o myste.

Söndag: Tog de bara lugnt o kollade på film :)

Denna mobil har jag nu :)


Saknar dig så enromt mycke älskling :( Blir så tomt utan dig. Hoppas vi snart bor tillsammans vill inget annat än o få bo me dig<3 Älskar dig mest av allt Marcus<3

Presentation


Är en tjej på 23 år som pluggar till uska :)Här i min blogg får ni läsa lite allt möjligt!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

engelska


Ovido - Quiz & Flashcards